winamp vraagje

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 15:24
I heb een vraagje, ik heb nu net een cd op mijn computer gekopieerd (van mijn eigen origineel) in mp3 formaat. Nu heb ik echter allemaal filenames track01.mp3, track02.mp3 .... track26.mp3
Hier wil ik echter dan naam van de artiest en het nummer hebben. Nu heb ik echter geen zin om van 3 cd's handmatig alle nummers te gaan lopen editten. Nu kan ik mij vaag herinneren dat er een programmaatje is dat dat voor mij kan doen door zichzelf te verbinden met een of andere database.
Kan dit vanuit winamp (heb ik)? Zo ja, hoe?
Moet ik hier iets voor downloaden? Zo ja, wat en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 14:30
Je had het heel makkelijk kunnen doen bij het rippen/encoden van je cd. Als je bijv. EAC gebruikt dan zoekt deze automatisch contact met de cd-database om zo de nummers de juiste naam te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij gaat het altijd wel goed af met Audiograbber. :)
Doet alles in één keer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:53

Super_ik

haklust!

anders ff zoeke he:)
google en downloads.com zijn je grote vriend :)

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insanity-
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08 20:40

insanity-

Elite

Ff op google zoeken en vinden:
http://www.freedownloadsc...d_Editors/TagScanner.html

Multifunction program for renaming MP3/MPC/MP+ files ,using ID3 TAG information. Also you may generate Tag from filename/directoryname or update it with necessary values in batch mode. Supports ID3v1 and up-to-date ID3v2 tags. Supports pictures and lyrics inside ID3v2 Tags. Worksheets technology. Very useful interface. Powerful TAG editor with batch functions and special features. Playlist maker with ability to export playlists to HTML,Excel. Built-in player.

Etc. etc. Succes! :)

Cycling champions are heroes pedalling in another world - Edward C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze is wel fijn: CDDB opties en heel makkelijk!

http://www.winamp.com/com....jhtml?componentId=120931

succes!
Pagina: 1