Erhm, ik geef toe dat de topic titel suggereerd dat ik wil overklokken maar dat is dus niet zo.
Ik probeer twee 1800+ XP Tbred's als MP te laten werken op een Asus A7M266-D rev. 1.03
Zie dit topic:
Probleem Dual Tbred XP @ MP
Nu heb ik de L5 truc al uitgevoerd en individueel worden ze als MP herkent ipv XP (als ik de L5 brig "fix" weer ongedaan maak) maar ik krijg geen beeld (geen post) als beide CPU's in het mobo zitten.
Nu maakte iemand deze opmerking:
op mijn TigerMPX wordt elke XP in single-mode gewoon in de BIOS herkend als een MP, maar met 2 niet_geunlockte CPU's krijg ik ook geen beeld.
Dus ik dacht heee, ik moet mijn XP's ook unlocken (qua multiplier) want dat heeft bij hem ook gewerkt.
Daarna las ik dat 1800+ Tbreds al unlocked zijn.
Daardoor zag ik mijn plannetje van "unlocken en werken" in duigen gaan omdat ze al unlocked zijn en toch werkt het niet (afgezien van de L5 mod).
Vervolgens dacht ik, stel dat mijn Tbred's niet unlocked zijn (het zijn week 50'ers). Voel je em.
Daarom wou ik ff verifieren dat die mij wel of niet locked zijn.
Dus nogmaals, heeft iemand info of een linkje waarin staat welke Lx brug wel of niet verbonden etc. moet zijn waardoor ik kan zien of ie echt unlocked is of niet.
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 15-01-2003 22:05
]