Verwijderd
Ziet er niet onaardig uit, maar wel een zooitje binnenin. Kon je de picture trouwens niet iets resizen? Nu knalt ie het beelt uit. We zul;len zien hoe de case er na het spuiten uit gaat zien.
zooitje wel ... maar probeer maar eens 8 schijven aan te sluiten en dan nog alle kabe;s weg te werken.....Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 21:36:
Ziet er niet onaardig uit, maar wel een zooitje binnenin. Kon je de picture trouwens niet iets resizen? Nu knalt ie het beelt uit. We zul;len zien hoe de case er na het spuiten uit gaat zien.
oke aan de binnenkant van de deur komt nog een kabel gootje ofzo
* debugdevil is ff vergeten hoe je op het got kan resizen
[img=breedte,hoogte]url[/img]Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 21:41:
[...]
zooitje wel ... maar probeer maar eens 8 schijven aan te sluiten en dan nog alle kabe;s weg te werken.....
oke aan de binnenkant van de deur komt nog een kabel gootje ofzo
* debugdevil is ff vergeten hoe je op het got kan resizen
[ Voor 4% gewijzigd door insan1ty op 15-01-2003 21:42 ]
[quote]Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 21:41:
[...]
zooitje wel ... maar probeer maar eens 8 schijven aan te sluiten en dan nog alle kabe;s weg te werken.....
Enne, wat vind je van rounded cables kun je zo kopen!!
Wel een tof lcd-schermpie vind ik. Zou ik ook wel willen hebben, alleen past niet zo goed in m'n kast!
Wat zijn verder je temp specs?
[...]
Enne, wat vind je van rounded cables kun je zo kopen!!
Wel een tof lcd-schermpie vind ik. Zou ik ook wel willen hebben, alleen past niet zo goed in m'n kast!
[quote]megaleo schreef op 15 januari 2003 @ 21:46:
45 graden stressed (32 idel)
hmmz 4 rounded kabels is nog een optie okeVerwijderd schreef op 15 January 2003 @ 21:41:
[...]
Enne, wat vind je van rounded cables kun je zo kopen!!![]()
Wel een tof lcd-schermpie vind ik. Zou ik ook wel willen hebben, alleen past niet zo goed in m'n kast!![]()
45 graden stressed (32 idel)
hahhahahVerwijderd schreef op 15 January 2003 @ 21:53:
Mooi gedaan man...
Over deze kast kun je tenminsten nog met een auto overheen rijden
het is ook mijn lan ftp bak... deze kast is al meerdere malen nederland op en neer geweest
en nog loop ik te zeuren dat hij niet te tillen isVerwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 22:59:
Die handvat!!! hahahaha Functionaliteit kent geen grenzen!!
Waar heb je dat handvat vandaan? Van de bull-bar
van een Dodge Ram Van ofzo?
Nee, zonder gein, het lijkt me in ieder geval een robuust kastje, alleen zou ik in zo'n geval toch zelfbouw overwegen.
Nee, zonder gein, het lijkt me in ieder geval een robuust kastje, alleen zou ik in zo'n geval toch zelfbouw overwegen.
hadnvat is home made..... (niet door mij)Dirtbiter schreef op 15 januari 2003 @ 23:18:
Waar heb je dat handvat vandaan? Van de bull-barvan een Dodge Ram Van ofzo?
![]()
![]()
mijn probleem was altijd dat ik een super grote kast nodig had voor 8 schijven
en nu niet meer...
Verwijderd
hahahaha lig echt helemaal in een scheur hier.Dirtbiter schreef op 15 januari 2003 @ 23:18:
Waar heb je dat handvat vandaan? Van de bull-barvan een Dodge Ram Van ofzo?
![]()
Maareeh leuk kastje idd.. Leuke lcd ook .. waar heb je die vandaan?
Van jouVerwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 23:23:
[...]
hahahaha lig echt helemaal in een scheur hier.
Maareeh leuk kastje idd.. Leuke lcd ook .. waar heb je die vandaan?![]()
maar wanner kom je je 205 1.9 gti intrieur radiator halen
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 23:25 . Reden: TYPO ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()