Toon posts:

Lite-on LTD 122 DVD Rom

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar maanden geleden een DVD rom gekocht van bovengemeld merk, hij werkt perfect!

Maar nu zit ik met een probleem, ik wil namelijk een DVD afspelen van een andere region dan dat er standaar inzit, verder heb ik via een programma discinfo gecheckt wat voor firmware ik nou precies heb, dit is IL4W maar eronder staat iets wat ik nog veel erger vind, namelijk:

Drive region status: Lock detected
region setting status: permanent
User changes left: 0
Manufactor changes left: 4

Kan ik dit nu wel veranderen zodat ik eindelijk mn dvd kan bekijken?

Bij voorbaat mijn hartelijke dank voor reacties van mensen die met hetzelfde probleem zitten en het hebben opgelost en informatie over wat ik hiervoor moet downloaden.

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Voor Lite-on DVD spelers bestaat er een utility die vrij eenvoudig de beveiliging in speler kan uitzetten - hoe gek het ook klinkt - zodat het regiovrij is.

Zoek maar rond op firmware sites speciaal voor regio-vrije dvdspelers. Dan zul je antwoord vinden.

Ik kom wel terug kijken of het met je lukt.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

use gooooogle/?q=unlock+dvd+region+liteon

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
Ben nu aan het zoeken, bedankt voor je reactie.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt het trouwens dat je ervoor moet betalen??

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:33

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 21:41:
Klopt het trouwens dat je ervoor moet betalen??
Nee, zo'n bios update is gratis (of je moet een schurfterige aanbieder gevonden hebben :@)

Verwijderd

Topicstarter
Ik neem aan dat dit de goede is:

DVD Region-Free version 1.15

Na installatie moet je ervoor betalen anders mag je hem 30 dagen gebruiken en krijg je de films maar een kwartier te zien :S

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:40
Wij bedoelen hier iets anders. een firmware (een BIOS voor je DVD-speler) moet je op je DVD-speler zelf zetten. en niet als software gebruiken.

verder ken van Liteon DVD-spelers alleen maar de LTD163 (ook de enige in de pricewatch, en daar was laatst een regiovrije frimware op T.net

deze dus: meuk: Lite-On LTD-163D GHR7; zorg wel dat je zeker weet dat je de LTD-163D hebt, omdat ik die DVD-rom helemaal niet ken en je zegt dat hij maar een paar maanden oud is, lijkt mij dit eigenlijk de enige mogenlijkheid

[ Voor 31% gewijzigd door OnTracK op 15-01-2003 22:00 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Verwijderd

Topicstarter
Windows RPC-1 utility is dat hem dan?

Verwijderd

Topicstarter
OnTracK schreef op 15 januari 2003 @ 21:56:
Wij bedoelen hier iets anders. een firmware (een BIOS voor je DVD-speler) moet je op je DVD-speler zelf zetten. en niet als software gebruiken.

verder ken van Liteon DVD-spelers alleen maar de LTD163 (ook de enige in de pricewatch, en daar was laatst een regiovrije frimware op T.net

deze dus: meuk: Lite-On LTD-163D GHR7; zorg wel dat je zeker weet dat je de LTD-163D hebt, omdat ik die DVD-rom helemaal niet ken en je zegt dat hij maar een paar maanden oud is, lijkt mij dit eigenlijk de enige mogenlijkheid
Sorry ik heb de LTD122

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-03 19:19
Onderaan de volgende pagina:
http://www.mand.tmfweb.nl/rpc.htm

Suc6 :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem