iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
staat hij nog wel goed in je bios?
probeer eens een andere kabel, dat wil nog wel eens wat uitmaken.
probeer eens een andere kabel, dat wil nog wel eens wat uitmaken.
Je hebt vast nog wel ergens een andere CD-Romspeler liggen. Probeer die eens, weet je dat ook weer. Anders zit het idd ergens in je Win2k config.
Cycling champions are heroes pedalling in another world - Edward C.
Verwijderd
Heb het wel eens gehad dat ie bij my computer niet meer herkend werd.......zat het powerkabeltje los
Kep dus alle kabels al eens goed aangeduwt. Maar nog steeds zegt 2k af en toe dat ie los is gehaald.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Zit de voedingkabel goed vast? Indien dit ook het geval is, dan zou ik proberen om een dikkere voeding te nemen. Mijn eigen ervaring was dat de CDROM en/of CDRW zo nu en dan uitvielen binnen Windows, toen ik extra HDD's in mijn systeem hing. Met een upgrade van 300W naar 550W werd dat verholpen 
Je kunt dit extra controleren door jouw stroomvretende GF4 te vervangen door een simpel PCI videokaartje oid
Je kunt dit extra controleren door jouw stroomvretende GF4 te vervangen door een simpel PCI videokaartje oid
je zou in apparaatbeheer beide cdroms even un-installen. Dat wil ook nog wel eens werken. Dan bijvoorbeeld één voor één de cdroms aansluiten en ze installeren. Dus uninstall, eruit halen, één voor één erin, installeren, problemen opgelost?
voeding zou idd kunnen. Kijk ook es naar de instellingen van je IDE-controllers..misschien dat daar iets mis is. Het is en blijft windows; kan zo maar ineens mis gaan
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Pagina: 1