[tv] draadloos kijken

Pagina: 1
Acties:

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 09:25

Tom-my

w03iz0rz

Topicstarter
Je hebt voor de pc en de tv van die draadloze setjes. Daarmee kan je je pc aanslingeren met een filmpie en op je tv lekker naar kijken (divx olee olee :P).

Maar ik zit met een probleem met de tv kabel. Ik heb 2 aansluitingen, en 1 doet het niet. Ik wil niet gaan opnieuw draadtrekken en weet ik wat nog meer (beetje zonde om de muur open te breken voor jan lul :P). Is er een mogelijkheid om het tv signaal door de lucht te zenden met de eerder genoemde setjes? Ik heb ze zelf nl nog nooit actie gezien. Of bestaat er nog een andere methode?

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:03

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ja dat is mogelijk :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• MARTIJN_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-07 17:05

MARTIJN_

<<---^|^--->>

PGEQRZEM

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:58
wat je kunt doen is zoon setje kopen die ook de " IR retour" functie heeft, De zender sluit je aan op de scart van je video de " ir retour" sensor hang je voor de ontvanger van je video. De ontvanger sluit je aan op de scart van de tv en het ir-oogje leg/zet je bovenop de tv. Kun je zappen met de ab van je video. Snap je!!

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• Quitter3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 16:30