Being Braindead Kinda Makes You Thinkin'... | Specs1 - Specs2
Ik denk dat windows ME je probleem is, dit is een niet zo goed doorontwikkeld systeem en is niet stabiel genoeg om deze optie uit te voeren
ik zou voor een ander OS gaan, als WIndows 2000 of XP
suc6
ik zou voor een ander OS gaan, als WIndows 2000 of XP
suc6
heb het met win9x heel vaak gezien, en ooit eens gelezen dat het iets te maken had met net te weinig stroom richting het geheugen, zodat daar stukken gingen ontbreken oid -> vastloper...zoiets was het 
maar met win2k/xp nog nooit gezien dat het vastliep...dus of het bovenstaande waar is; geen idee
wel een feit is dat winxp veel beter zal lopen op die p4, 9x is bij de P3 en lager nog wel goed, maar daarna is echt 2k/xp beter
niet dat dat de beste oplossing is, maar iig wel iets waar je rekening mee moet houden.
verder draait winME op een aantal systemen heel brak, en op andere systemen gewoon goed stabiel, dus daar kan het ook mee te maken hebben....
maar met win2k/xp nog nooit gezien dat het vastliep...dus of het bovenstaande waar is; geen idee
wel een feit is dat winxp veel beter zal lopen op die p4, 9x is bij de P3 en lager nog wel goed, maar daarna is echt 2k/xp beter
niet dat dat de beste oplossing is, maar iig wel iets waar je rekening mee moet houden.
verder draait winME op een aantal systemen heel brak, en op andere systemen gewoon goed stabiel, dus daar kan het ook mee te maken hebben....
heb in windows xp het ook gezien toen ie in stand-by modes ging was trouwens wel een laptop toen liep ie ook vast
zie ook Algemene windows faq 
daar staat ook aangegeven:
ik zou als het mogelijk is gewoon 2k of xp proberen
daar staat ook aangegeven:
en dat 98 mag intussen best veranderd worden naar xp oidOver Windows ME zijn de meningen sterk verdeeld. De algemene tendens is dat als ME goed draait, dat je er een goede Windows aan hebt, draait ME niet dan kun je beter Windows 98 gebruiken.
ik zou als het mogelijk is gewoon 2k of xp proberen
Pagina: 1