Toon posts:

Vies truukje LeaseWeb

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste MedeTweakers,

Tot voor kort had ik een klein HostingBedijfje
Helaas heb ik dat moeten opgeven door de kosten die zo hoog werden dat ik onmogelijk nog winst kon maken.
Nu heb ik een paar maanden geleden een rekening gehad voor een aantal domeinen ( totaal 800 EUR), nu wilt LeaseWeb een aantal van deze domeinen die op hun naam staan niet meer teruggeven aan mijn (ex)klanten.
valt hier iets tegen te doen?
ik heb dus wel betaald
maar geen overeenkomst/contract af/gesloten.

Met vriendelijke Groeten,
Daan

edit:

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2003 00:30 . Reden: Sorry, LeaseWeb vraagt 99 EUR voor een verhuizing van een domein laat dit een les voor iedereen zijn, domeinen hoeven dus geen 12 EUR per maand te kosten! ]

Verwijderd

Bij .nl domeinen wordt de aanvraag gedaan a.d.h.v. Uitreksel KVK en een vrijwaringsverklaring, als jouw klanten dat netjes ingevuld hebben, niets aan de hand, dan is het domein van de klant... kun je zien op www.nic.nl wie de eigenaar is...

Is dit niet zo... pech en moet je of wachten dat LeaseWeb de namen opheft, aangezien er niet voor betaald wordt; of je klanten contact laten zoeken met LeaseWeb dat ze iets met hun kunnen regelen;

edit:

Op Leaseweb:
*Eigendom ligt bij een derde partij. U krijgt enkel gebruiksrecht. LeaseWeb kan niet de continuïteit van deze domeinen garanderen.
Als je het zo hebt gedaan... niets aan te doen, behalve rekening betalen en domeinen overdragen a.d. klanten, (en volgensmij hoort je eigen domein daar ook bij?)

...en dus geen vies truukje, staat gewoon duidelijk op de site;
In iedergeval succes

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 20:10 ]