Toon posts:

Watercooling Vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hierzo nog een pomp staan het is een Eheim 2213 Buitenfilter .

Pomp capaciteit 440l/h
Circulatiecapaciteit 390l/h
Opvoerhoogte 1,50 m/wk
Filter volume 3l

Nou zat ik te denken als ik nou geen filterinhoud erin doe heb ik dus een reservoir van 3 liter en een sterke pomp. Maar zou ik dit voor watercooling kunnen gebruiken ??? Graag jullie mening hierover.

Verwijderd

ja dat kan

Verwijderd

Wsch niet, omdat de pomp van bovenaf aanzuigt, moet er dus altijd voldoende vloeistof in staan, en dat is niet zo, zeker niet zolang er nog ontlucht moet worden, en daarna daalt t peil ook (langzaam) door t zweten van siliconenslang bv

Kunt er ook niet makkelijk een andere aansluiting op maken zodat de pomp wat lager aanzuigt, Je zou evt een 2e reservoir kunnen nemen die dit ding voorziet van voldoende water

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 19:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
en als ik nou bovenaan vanaf het aanzuigpunt een slangejte maak dat ie in het midden aanzuigt ??

Verwijderd

Als jij zegt dat dan kan, ik heb naar die dingen gekeken (ook de pdf-en op de Eheim.de site) en gevraagd aan een aquarium medewekster, en daaruit (b)leek dat niet te kunnen, die dingen zijn nl goedkoper als losse pompen en soms ook andere waardes qua capaciteit, zoals de 1000ltr pomp+filterbak

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 19:47:
Als jij zegt dat dan kan........

WE zijn toch tweakers ???? ;)

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:53
het zou in princiepe mogelijk moetten zijn ;)
zoals jij het zegt
maar of het de beste oplossing is...

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Verwijderd

Zie de reply van Jupiler. Niets aan toe te voegen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.