God**
Ik heb een LG 24 speed brander, die altijd alle cd's fikte. Ik heb vroeger altijd thats write's gebruikt, zonder problemen.
Als ik 250 cd's heb gefikt met dat ding is het veel. Sinds kort pikt hij bijna geen cd's meer. Eerst hele goedkope, dat kon ik nog wel begrijpen.
Nu heb ik Tayo Udens gekocht via cdwinkel.com, en die pakt hij ook niet
Dit zijn best dure cd's, maar hij pakt ze niet. Ik hoor de cd opspinnen, en thats it. Nu heb ik 100 van die cd's hier staan en ze doen niks. Nu weet ik wel dat ik ze kan terug sturen, maar ik snap niet dat die brander alleen nog maar philips pakt.
( Godver**** kom ik er ook nog achter dat 50% een kras heeft
)
Maar ja wat ook wazig is dat sommige het wel gewoon doen, als het misgaat dan loopt Used read buffer vol en record buffer level loopt gewoon niet vold. Dan krijg ik een melding dat Nero geen fixation kon doen of zo . Dit heeft niks met die krassen te maken, want die melding kreeg ik met andere cd's ook, daarom heb ik die tayo's gekocht
Help
( malitje naar betreffende store gaat nu weg, veel cd's hebben krassen.
Ik heb een LG 24 speed brander, die altijd alle cd's fikte. Ik heb vroeger altijd thats write's gebruikt, zonder problemen.
Als ik 250 cd's heb gefikt met dat ding is het veel. Sinds kort pikt hij bijna geen cd's meer. Eerst hele goedkope, dat kon ik nog wel begrijpen.
Nu heb ik Tayo Udens gekocht via cdwinkel.com, en die pakt hij ook niet
( Godver**** kom ik er ook nog achter dat 50% een kras heeft
Maar ja wat ook wazig is dat sommige het wel gewoon doen, als het misgaat dan loopt Used read buffer vol en record buffer level loopt gewoon niet vold. Dan krijg ik een melding dat Nero geen fixation kon doen of zo . Dit heeft niks met die krassen te maken, want die melding kreeg ik met andere cd's ook, daarom heb ik die tayo's gekocht
Help
( malitje naar betreffende store gaat nu weg, veel cd's hebben krassen.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021