Toon posts:

[Sharp] Vodafone GX10

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus net een nieuwe Sharp telefoon (type: GX10)
Na beetje spelen ermee, foto's maken.. ff aan en uit zetten..
loopt ie totaal vast.. als ik hem aanzet krijg ik totaal wit scherm
met een vastlopend zandlopertje..

Heeft iemand hier ervaring mee en weet die misschien wat ik moet
doen? Ik heb al gekeken in de handleiding er staat niks over, en op de website ook niet :S

Is er een manier om deze telefoon gewoon door middel van een
toetsencombinatie te resetten (net zoals nokia 9210)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 21:32 ]

Verwijderd

Heb hem ook, maar geen problemen mee gehad. bij mij komt er ook een wit scherm met zandloper, en dan krijg ik een logo te zien en dan staat ie gewoon standby!

Verwijderd

Topicstarter
bij mij blijft het witte scherm dus... big problem :'( Zeg kan ik jou aankoopbon niet ff lenen :P

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 22:45 ]

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:46
Hij zou idd gewoon verder moeten gaan.
K zet de mijne eigenlijk ook bijna nooit uit, niet echt nodig...

Verwijderd

Topicstarter
@Pieter, toen die crashte, kon ik hem niet uit zetten :(

Echt vaag dit man.. 1 big problem :( hij is niet legaal geleverd aan mij geloof ik, want ik heb dus geen aankoopbon..

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 22:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het enige wat ik dus zoek is een manier op die telefoon ff helemaal te resetten.. met de nokia 9210 kan dat b.v. met een toetsencombinatie..vreemd dit..zal het toch een miskoop zijn geweest? :(

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 23:00 ]

• pietervl
Sorry ik dacht dat je bedoelde dat hij bij het opstarten crashte (dan begin je namelijk ook eerst met een wit scherm).
Maar heb je bv al geprobeerd om de batterij eruit te halen? (tenminste als je dat k*tklepje ervan af kan krijgen :S)

Vraag ook eens op het What Mobile Forum over dit probleem, daar zitten namelijk heel veel gx10 gebruikers.

Maar hoezo geloof je dat hij niet legaal geleverd is? Niet bij een echte telefoonzaak ofzo gekocht??

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de batterij er al 1000en keren uitgehaalt,
Nou ik heb hem voor 325 euro gekocht van iemand, en heb geen aankoopbewijs (hij is geen bedrijf, en heeft ook geen aangekoopbewijs).. ik ga dat forum eens proberen :)
Lets hope..is gaaf dingetje opzich..lekker patserig ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 23:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik dacht dat je bedoelde dat hij bij het opstarten crashte (dan begin je namelijk ook eerst met een wit scherm).
Hij crasht ook b ij het begin..hij laat het witte beeld inc een zandloper (indien er wel een simkaart in zit) vastlopen..geen mogelijkheid om hem aan of uit te zetten :(

Wat ik bedoelde..normaal gesproken zet ik me tel ook niet uit maar toen hij crashte wel :)

• pietervl
Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 23:09:
Ik heb de batterij er al 1000en keren uitgehaalt,
Nou ik heb hem voor 325 euro gekocht van iemand, en heb geen aankoopbewijs (hij is geen bedrijf, en heeft ook geen aangekoopbewijs).. ik ga dat forum eens proberen :)
Lets hope..is gaaf dingetje opzich..lekker patserig ;)

PS Site heeft probleem :(
Provider error '80004005'

Unspecified error

/admentor/include/admentordb.asp, line 44
Damns, 10 minuten geleden zat ik er nog op :/
edit:
Doet t weer

Maar is idd geinig dingetje. Jammer dat de content zo aso duur is. Gelukkig kan je zelf ook nog wel redelijk wat ervoor maken...

[ Voor 4% gewijzigd door pietervl op 15-01-2003 23:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Site doet het idd weer.

Nu me telefoon nog :( Ik baal heel erg |:(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 23:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nog steeds benieuwd of hij de foto's naar me nokia 9210 kan sturen als die het weer doet

Verwijderd

Ik heb de GX-1 en ik heb al een keer gehad dat er allemaal strepe n op het scherm kwamen, en die gingen niet weg. Toen k m aan en uit zette ging het een beetje weg, en later was hij weer de oude... Verder nog nix, maar ik heb m net een halve maand:-)

Verwijderd

Heb effe geprobeerd, heb je wel een live abbo? OP mijn sim van vodafone Izi blijft ie bij mij ook hangen, en op mijn live sim niet. misschien is dat de oorzaak.

Verwijderd

Topicstarter
Murph, Zonder simkaart deed ie het ook prima... ik heb een simkaart met abonnement (Gewoon libertel abonnement) geprobeerd

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel is mijn Sharp onderweg naar Sharp :) Toestelgarantie (H)

Verwijderd

Topicstarter
Telefoon is gemaakt!! (H)

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

hebben ze snel gedaan dan

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

Ja dat zeker..woensdag hadden ze hem..donderdag gemaakt, vrijdag had ik hem al in huis! 0 euro kosten...aangetekend verzekerd verstuurd door hun..ok jah mijn eigen verstuur kosten.. 7 euro 50 ofzo :)

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-11 06:05
Bubblie, ik ben blij voor je, maar nu ff wat anders; ik heb zelf een topic geopend met de vraag hoe je snelkeuze nummers in moet stellen, maar tot op heden geen reactie :( dus wellicht kan 1 van jullie me helpen ?

en nee, het werkt niet zoals het in het de handleiding staat.

Verwijderd

Bij mij loopt tie nu ook vast na 1 maandje... piep peip piep pieeep telefoon!

En dat Live is al helemaal... vervelend. gelukkig kun je je GPRS handmatig uitschakelen.

Ik denk dat ik maar een S55 ga halen.

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 13:03
Supershiva schreef op 04 February 2003 @ 13:57:
Bubblie, ik ben blij voor je, maar nu ff wat anders; ik heb zelf een topic geopend met de vraag hoe je snelkeuze nummers in moet stellen, maar tot op heden geen reactie :( dus wellicht kan 1 van jullie me helpen ?

en nee, het werkt niet zoals het in het de handleiding staat.
Ik vind net het volgende stukje tekst:
Only entries that are saved on the SIM card can be used with the speed dial function up to a maximum of 10. Go to 'Phonebook' menu. Highlight 'View Names' and press 'M' key. Highlight the name that is stored on the SIM card and that you want to add to speed dial and press the left soft key 'Select'. Then highlight the correct number (one of 3 possible) and press the 'M' key. Scroll down to 'Add to Speed' and press 'M' key. Highlight the chosen number and press the left soft key 'Change'. The chosen number is now assigned as a shortcut to your SIM phone entry.
Alleen nummers van de sim kaart dus, was zelf ook al weer 10 minuten aan het klooien.

PVOutput: VO18

Pagina: 1