Ik wou graag even weten welke netwerkkaart ik het beste kan aanschaffen, ik zat zelf te denken aan de Intel PRO/1000 desktop. Alleen zijn er 3 varianten: 1000 T, 1000 TM 8390 en de 1000 TM 8490. Wat is het verschil tussen deze kaarten? en Weet iemand welke ik het beste kan nemen? Het is enkel en alleen nodig voor grote data hoeveelheden te kopieren. Alle suggesties zijn welkom
Als je nou eens gezocht had, had je kunnen vinden dat de intel de concurrentie in alle testen verslaat. Aangezien jij te lui bent om te zoeken, zoek ik de link ook niet.(zucht voorruit dan maar http://www.tweakers.net/nieuws/25076/?highlight=gigabit)
Die varianten ga ik wel ff uitzoeken. Ook dit is erg makkelijk te vinden, maar ben de beroerdste niet. http://www.intel.com/desi.../ethernet/linecard_ec.htm
Die varianten ga ik wel ff uitzoeken. Ook dit is erg makkelijk te vinden, maar ben de beroerdste niet. http://www.intel.com/desi.../ethernet/linecard_ec.htm
[ Voor 59% gewijzigd door |sWORDs| op 15-01-2003 19:05 ]
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Verwijderd
Als de netwerkkaart alleen aangeschaft wordt om bestanden te kopieren, kun je beter een goede standaardkaart nemen. In mijn computer hangt een 3com Ethernetkaart. Koop je voor een prikje en werkt goed. Bijna elke hardwarezaak verkrijgbaar.Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 18:56:
Ik wou graag even weten welke netwerkkaart ik het beste kan aanschaffen.... Het is enkel en alleen nodig voor grote data hoeveelheden te kopieren.
Wat vindt jij een goede standaardkaart? Intel is goed en ook vrij standaard, wij gebruiken vrijwel altijd Intel kaartjes in de colocation.Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 18:59:
[...]
Als de netwerkkaart alleen aangeschaft wordt om bestanden te kopieren, kun je beter een goede standaardkaart nemen. In mijn computer hangt een 3com Ethernetkaart. Koop je voor een prikje en werkt goed. Bijna elke hardwarezaak verkrijgbaar.
Wat ruist er door het struikgewas
mischien handig om te weten dat de TS een Gigabit kaart zoekt en geen 10/100m kaartje...Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 18:59:
[...]
Als de netwerkkaart alleen aangeschaft wordt om bestanden te kopieren, kun je beter een goede standaardkaart nemen. In mijn computer hangt een 3com Ethernetkaart. Koop je voor een prikje en werkt goed. Bijna elke hardwarezaak verkrijgbaar.
anyway, TS ik heb zelf sinds enige tijd die intel pro 1000MT's in mijn fileservers thuis zitten (gemirrored middels deze gigabit link) en dat werkt echt perfect, en de kaartjes kosten me nog geen 45Euro.. (bijna net zo duur/goedkoop als een 10/100 kaartje)
+die intel driver support is gewoon perfect
A wise man's life is based around fuck you
Als je nou eens gezocht had, had je kunnen vinden dat de intel de concurrentie in alle testen verslaat. Aangezien jij te lui bent om te zoeken, zoek ik de link ook niet.(zucht voorruit dan maar nieuws: Gigabit netwerkkaarten getest op 32-bit PCI-interface)
Die heb ik al bezocht zo lui ben ik dus niet hoor
Ik me vroeg ook alleen af welke beter was van die 3 varianten.
Die heb ik al bezocht zo lui ben ik dus niet hoor
Een staat 2 keer in de pricewatch..
Ik denk dat je de Pro/1000MT Desktop Adapter (8390MT) wilt hebben
De Pro/1000T is de oude.
Ik denk dat je de Pro/1000MT Desktop Adapter (8390MT) wilt hebben
De Pro/1000T is de oude.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Zet dat dan bij je vraag. (zie faq)Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 19:30:
Als je nou eens gezocht had, had je kunnen vinden dat de intel de concurrentie in alle testen verslaat. Aangezien jij te lui bent om te zoeken, zoek ik de link ook niet.(zucht voorruit dan maar nieuws: Gigabit netwerkkaarten getest op 32-bit PCI-interface)
Die heb ik al bezocht zo lui ben ik dus niet hoor![]()
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Pagina: 1