Toon posts:

Webcam welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een webcam te kopen..

maar ik heb totaal geen verstand van die dinge waar moet ik op letten?

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-08 12:45
Ik denk dat het belangrijkste is wat je ervoor over hebt

Verwijderd

Topicstarter
200 a 250 gulden.. niet meer.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:38

The Legend

*Plop*

Ik denk ook dat als je de FAQ had gelezen had je dit zien staan:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Als je ergens mee zit; ga dan eerst ff zoeken. Sommige dingen komen erg vaak opnieuw voorbij, waarbij dan dezelfde antwoorden kunnen worden gegeven.
Op de lange duur is dat erg vermoeiend. We zitten in feite op een enorme knowledge-database, het enige wat je hoeft te doen is zoeken.[/quote]:r

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

ehnm the legend,

a) er komen nieuwere mensen hier dus krijg je meer meningen
b) nieuwe webcams
c) je had ook ff kunnen antwoorden...

---

ik zelf wou er ook 1 gaan kopen, hoorde dat die goedkope dingen v logitec 169 ofzo) ook nog wel goed waren,..

• The Legend

The Legend

*Plop*

Poisonouz ===> <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>a) er komen nieuwere mensen hier dus krijg je meer meningen[/quote]Het gaat hier niet over meningen maar over feiten. Het feit is dat de Philips Vesta Pro nu gewoon de beste webcam is die je kunt kopen. Als hij/zij had gezocht had hij/zij dat gevonden.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>b) nieuwe webcams[/quote]Nieuwe webcams kosten nu nog handen vol geld en iemand die er totaal geen verstand van heeft zal daar niet geinteresseerd in zijn. De Philips Vesta Pro is betrekkelijk nieuw maar dat terzijde.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>c) je had ook ff kunnen antwoorden...[/quote]Hij/zij had ook even kunnen zoeken...

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 22:02

StratoFarmer

Anke :*

ik vind persoonlijk de Webcam Go Plus van Creative wel leuk. Kun je (lage res 640x480) fotoos nemen en korte filmpjes schieten. (8MB Flashcrap). En funtioneert uiteraard als USB Webcam. kost wel +/- 290 pieken.

en oja..het gaat hier dus over WEBCAMS!! en niet over zoeken-schmoeken.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• The Legend

The Legend

*Plop*

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>en oja..het gaat hier dus over WEBCAMS!! en niet over zoeken-schmoeken.[/quote]Het gaat hier wel over zoeken, als je had gezocht had je vele topics over webcams kunnen vinden.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
en als je nu zoekt, zoalds ik, dan vind je o.a. deze... ;)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 15:47 schreef The Legend het volgende:
Poisonouz ===> Hij/zij had ook even kunnen zoeken...[/quote]Pffff hou je bek man. Welke cam het beste is, daar zijn de meningen over verdeeld lijkt me he? Bovendien vershcillen de prijzen nogal en maybe kan pietje toevallig de webcam3 voor weinig bij hem in de buurt krijgen en zou een positieve review daarover fijn voor hem zijn. Het is hier nog steeds een forum en meer hits is handig.
Op bijna elke vraag kun je met zoeken wel een antwoord vinden, dus doe niet zo moeilijk. Laat mensen er zelf achter komen, en als je dan tch iets erover wil zeggen doe het dan niet zo bits. Dan krijg je het namelijk ook bits terug.

Verder on topic: ik ben best tevreden geweest over mn WebCam 3, totdat ik windows 2000 (SP1) ging gebruiken en hij van een leuke cam een compleet waardeloos stuk plastic werd... Creative zuigt hard (ook met SBLive veel slechte ervaringen)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

ken

go RubZie go !!!!

ben het helemaal met je eens

de vesta pro is idd erg goed zowel win98 en win2000

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 09:29
Intel, Kodak of 3Com als het om beeldkwaliteit gaat...

Ik heb een Kodak DVC325... doet perfect onder win2k... mooi beeld... lange kabel (=erg belangrijk)... goede software... :)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 22:10 schreef Weefselkweekje het volgende:
Intel, Kodak of 3Com als het om beeldkwaliteit gaat...

Ik heb een Kodak DVC325... doet perfect onder win2k... mooi beeld... lange kabel (=erg belangrijk)... goede software... :)[/quote]ik heb een 5 meter lang usb verlengsnoer bij mn webcam3 das lang zat :) (kostte me wel een geeltje...)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 16:20
Intel Create and share.
Of intel webcam PRO

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

Pagina: 1