PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Een hoogohmige weerstand nemen en dan via die weerstand aan een metalen voorwerp ontladen voordat je het voorwerp direct aanraakt. Beetje onhandig lijkt mij en ik neem die schokjes gewoon voor lief
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Tnx voor tips 
Hebben meer mensen tweakers er btw last van ?
Hebben meer mensen tweakers er btw last van ?
[ Voor 34% gewijzigd door Sport_Life op 15-01-2003 19:08 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Ja, behoorlijk. Soms hoor ik het echt zachtjes knetteren en het kan wel eens aardig stekend aanvoelen in je arm. Maar je went eraan en ik zit er niet zo mee.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Heb ik ook als het onder de ca. 5 graden boven nul is.
Ik vonk dan met alles (en echt mooie blauwe vonken
Vooral als ik uit de auto stap en dan het eerste wat ik aanraak KETS.
ben blij dat het weer boven nul is, vonkt het minder
Ja, precies ik hoor het ook bijna altijd knetteren... Meestal zie ik ook zo'n kleine vonkExirion schreef op 15 January 2003 @ 19:08:
[...]
Ja, behoorlijk. Soms hoor ik het echt zachtjes knetteren en het kan wel eens aardig stekend aanvoelen in je arm. Maar je went eraan en ik zit er niet zo mee.
Helaas is dit geen W&L topic en aangezien de topicstarter geen acces meer heeft in SG (waar dit topic thuis hoort) gooi ik deze dan maar op slot.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()