Simunlock Ben: Geen reactie!

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-06 11:01
Ik wil al een tijdje mijn Nokia 3310 van Ben Vrij laten unlocken. Op de website van Ben staat uitgelegt hoe je te werk moet gaan dus ik heb netjes een brief gestuurt, maar na een maand nog geen reactie... Volgens de website sturen ze binnen 3 werkdagen de unlockcodes toe. Mooi niet dus!!!
Dus ik heb het 2 weken geleden nog maar een keer geprobeerd, maar tot op heden nog steeds geen reactie!

Iemand die wel unlockcodes van Ben heeft ontvangen of heeft iemand tips hoe ik ze nu wel kan krijgen?

Originele startpagina - Stadindex.nl

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-07 07:50
vroeger ook eens gedaan bij telfort (nu o2) en dat duurde 3maanden. had ze wel na een week gebeld en kreeg ze gewoon door de telefoon door.

en anders laat je het toch ffe unlocken? vast wel iemand met een kabel in de buurt...

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-07 11:37

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

sharkzor schreef op 15 January 2003 @ 18:20:
vroeger ook eens gedaan bij telfort (nu o2) en dat duurde 3maanden. had ze wel na een week gebeld en kreeg ze gewoon door de telefoon door.

en anders laat je het toch ffe unlocken? vast wel iemand met een kabel in de buurt...
Waarom zou ie dat doen?

Ik denk dat je gewoon het beste ff kunt bellen met de klantenservice van Ben en je verhaal uitleggen. Ik denk dat het dan het snelste geregeld is.

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Bel ze eens ofzo. We kunnen je niet aan een code helpen helaas ;)

Dit topic is gesloten.