Toon posts:

Celeron en XP

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik wou graag vragen of er een grote snelheids verschil zit tussen de AMD Athlon XP 2000+ en de Celeron 1800MHz, en welke van de 2 is sneller? Naar mijn horen is de XP veel en veel sneller alleen ik wou het graag zeker weten. Ik snap dat het soms niet te zeggen is omdat het ligt aan welk moederbord je zou hebben maar kunnen jullie een schatting geven?

Bedankt

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 19:44

Dr C

met C en CK

kort gezegd: Een Athlon XP is vergelijkbaar met een P4. Een celeron is een afgeslankte P4 en is dus sneller. Trek je conlcusie maar....

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:45
Dit is toch makkelijk te vinden in de search of de frontpage, de XP wint het uiteraard.

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
neem gewoon een xp met troughbred core... ik zal een celeron eerder nemen als je bewust only office aplicaties zou draaien..

use externe search er zijn zo veel topics hierover...

Verwijderd

Topicstarter
Cram, uit jou conclusie trek ik dus dat de celeron sneller is, maarja.....DArt jij zegt de XP....*zucht*

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:45
Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 17:59:
Cram, uit jou conclusie trek ik dus dat de celeron sneller is, maarja.....DArt jij zegt de XP....*zucht*
Probeer de search, dit is echt zo makkelijk te vinden ook is dit als je op tweakers.net komt vrijwel geen huiswerk meer maar standaard dat je dit wel weet.

De celeron is een low-budget uitvoering van een P4 en als de XP al net zo (is het niet hoger) presteerd als een P4 moet jij genoeg weten.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Lol, een duron 1300 loopt daar maar net achteraan!

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lees eens wat reviews B)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.