Toon posts:

Packard Bell Platinum 7500RW specs

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
nadat ik ipv Win98se (van PB) WinME (niet van PB) op mijn computer heb geinstalleerd, weet ik niet meer welke modem, geluidskaart en toetsenbord heb. Ik heb hier ook niet meer de drivers van.

Kunnen jullie mij misschien zeggen welk type modem, geluidskaart en toetsenbord er in mijn computer zit? En evt. ook waar ik de drivers kan downen.

[Mike]

Verwijderd

Topicstarter
He kom op! Er zit hier toch wel een tweaker met een PB Platinum 7500RW ??

PLZ help me!

[Mike]

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Nee, tuurlijk niet... Welke normale tweaker koopt er nou een PACKARD BELL...???:)

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 11:33

Servowire

prutser:~#

packerd bell
:)

lol

packerdbell.com ?????

www.driverguide.com ?
www.driverhq.com ?

zoekt en gij zult vinden

met papier mache kun je alles maken!!

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Waarschijnlijk ga je die drivers nergens op het net tegenkomen. Ik heb ook meerder PB compu's hier gehad ter reparatie. Alleen de bijgelverde rescue disk leveren de uitkomst. Misschien dat als je al die zip files op die cd's eens langsloopt dat je verdwaalde driver tegenkomt..

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al gedaan, maar al die files zijn crc-fout, dus daar schiet ik ook niks mee op.

Maar in die Elektronische Bibliotheek van hun zie je de specs van de computer (wordt dus geinstalled op je computer -> is gewoon een handleiding voor je PC). Heeft dan ook niemand cd Platinum 7500rw? of de 7500? Kan die dan PLZ ff kijken wat erin zit?

[Mike]

BTW. Die PackardHell was via school gekocht, gratis, dus.......

Verwijderd

Haha, koop een echte computer. Kan je niet de herstelcd of wat er ook bij zit erin doen.

Verwijderd

Zoek, zoek...vind...

Heb je hier misschien wat aan?:
http://support.pbnec.org/indexinl.html

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
PB zijn tegenwoordig ook klonenbouwers geworden. Vorige week een klant met een PB in de winkel gehad, ding gesloopt en wat voor mobo kom ik tegen??????? Juist een MSI....

Verwijderd

Ik zou 98 van de restore CD installen en dan de overbodige shit eraf en dan upgraden naar ME, je kunt ook in 98 ff opschrijven wat voor type geluidskaart enzo en dan opnieuw format.
wel ff moeite doen hoor. :)

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

oCe

aka Dookie.

dualdude: Packard Bell en NEC gebruiken beiden al erg lang MSI mainboards; alleen doorgaans wel specifiek aan de behoefte van Packard Bell en of NEC toegesplits. Veel modellen zal je ook niet in de losse verkoop vinden. Bovendien, wat is er mis mee dat ze MSI mainboards gebruiken? Nog nooit problemen met MSI gehad eigenlijk...

by the way, wat is wel en wat is niet een 'klonen-bouwer'? Alle "pc's" zijn x86 IBM-compatible clones. Ook Compaq's e.d.

-I am Jack's wasted life.

Verwijderd

Sloop je kast open en noteer welke componenten er in zitten.
Ga dan op internet zoeken naar de drivers.
Pagina: 1