Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
ALs ik in slaap val tijdens het vissen en nooit meer wakker wordt komt het toch ook niet door het vissen?
Dat snap ik niet. Als je 5 uur achter elkaar iets anders doet. Bijv.: TV kijken, autorijden. Dan ga je toch ook niet dood!!
Overigens zijn mensen levende wezens. Met 6 miljard daarvan op de planeet gaan ook wel eens 28-jarigen ineens dood
Verwijderd
Zijn dood is vast niet door het gamen veroorzaakt...
Verwijderd
Waarom moet er ook altijd Diablo staan altijd gaat iedereen dood door diablo...Timocos schreef op 15 januari 2003 @ 17:05:
In Hong Kong’s is de 28 jarige Yuen Long dood gevonden achter zijn computerscherm, slechts 5 uur nadat hij begon met het spelen van Diablo II.
bron : www.gamers.nl
Srry maar ik vind het echt vreemd dat de meeste mensen die doodgaan door games voornamelijk uit Aziatische landen komen. Kunnen deze mensen geen pauzes maken tijdens gamen of niet zolang gamen?
Zelf game ik ook best veel ( ongeveer 4 uur per dag ) maar heb nooit bijwerkingen ervan ofzo, waarom die mensen daar wel.
Mijn vraag eigenlijk :
Waarom gamen ze daar zoveel uur achter elkaar ??
Van de 5 keer dat ik zo een bericht heb gezien altijd Diablo 2
Weer typisch zo'n mode verschijnsel.
Je gaat dood doordat je jezelf verwaarloost, niet doordat je gamed.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Vind jij 5 uur achter elkaar spelen extreem langTimocos schreef op 15 January 2003 @ 17:05:
Mijn vraag eigenlijk :
En het is ook altijd zo dat de mensen die overlijden last hebben van epilepsie of iets dergelijks.
The devil is in the details.
Tja dat is eigenlijk ook vaagVerwijderd schreef op 15 January 2003 @ 17:12:
[...]
Waarom moet er ook altijd Diablo staan altijd gaat iedereen dood door diablo...
Van de 5 keer dat ik zo een bericht heb gezien altijd Diablo 2
Ok 5 uur is niet lang maar vorige keer was er een bericht dat iemand was doodgegaan na 18 uur te gamen. En tja ik kon dat bericht niet meer vinden anders had ik daar topic over gemaaktMaRc0 schreef op 15 January 2003 @ 17:13:
[...]
Vind jij 5 uur achter elkaar spelen extreem langAls iemand 50 uur achter elkaar speelt zonder te slapen en dan sterft dan kan je dan af vragen, maar 5 uur is helemaal niet zoveel. Dat doet bijna iedereen toch wel eens een keertje?
En het is ook altijd zo dat de mensen die overlijden last hebben van epilepsie of iets dergelijks.
[ Voor 46% gewijzigd door Ikkuh84 op 15-01-2003 17:14 ]
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Het zal wel het gevolg zijn van oa: Uitputting, uitdroging, te weinig eten of weet ik veel wat voor behoefte sommige mensen vergeten als ze achter de computer zitten.
Verder ik heb ook wel een uhm +/- 24 uur achter een beeldscherpje gezeten en jah hoor post nog steeds
Veder kan het natuurlijk ook een hoax zijn want deze berichten lijken allemaal verdacht veel op elkaar altijd een aziaat meestal in een internetcafe met een x aantal uurtjes gamen
At dawn on the fifth day look to the east
Verwijderd
toch vreemd, al die gamedoden, zometeen mag je pas vanaf je 18e computeren omdat het schadelijk is voor de gezondheid, en krijg je op elke game een etiket met:
Gamen veroorzaakt spontane doodheid
Verwijderd
Jawel. Vissen is namelijk dodelijk saai.sdomburg schreef:
Wie zegt dat de OORZAAK van zijn dood gamen is?
ALs ik in slaap val tijdens het vissen en nooit meer wakker wordt komt het toch ook niet door het vissen?
Maar goed. Deze die-hard zal ongetwijfeld iets anders onder de leden gehad hebben en/of al vermoeid/verzwakt geweest zijn want van vijf uur gamen krijgt een gezond mens alleen een walletje erbij.
Verwijderd
haha
Inderdaad gewoon onzin, ze kunnen bij elke dood wel zeggen dat wat die persoon die overlijdt op dat moment aan het doen is de doodsoorzaak is.
Leraal overlijdt na 6 uur lesgeven, Barneveld overlijdt na 8 uur darten
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Ik kan me wel voorstellen dat iemand die al wat mankeert aan b.v. zijn hart dan door teveel spanning ofzow komt te overlijden.
Cycling champions are heroes pedalling in another world - Edward C.
M@NIC schreef op 15 januari 2003 @ 18:30:
Ik heb m'n commentaar al op Gamer.nl gezet
@gamer.nl>>>
Nou dan kan het met mij ook elke dag gebeurt zijn
Verwijderd
Tja
Verwijderd
dat is 17 uur 24 uur - 17 uur = 7 uur slapen
WEINIG
valt nog meeVerwijderd schreef op 15 January 2003 @ 19:52:
tis gewoon slapeloosheid.... stond ook bij de rest maar ja, wat verw8 je anders als je als koreaan (of wat dan ook) lang werkt (hou het op 12 uur) en dan nog is 5 uur er bovenop
dat is 17 uur 24 uur - 17 uur = 7 uur slapen![]()
WEINIG
ik slaapt altijd maar 5 1/2 tot 6 uur
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania
ik weet zeker dat die gozer echt niet door het gamen gestorven is
zal wel oververmoeidheid/slecht eten of iets zijn geweest
en om dat nou weet meteen af te schuiven op het gamen...
nee, dat heb je zelf in de hand
Verwijderd
Ik heb nooit echt wat gemerkt van achteruit gang van lichaam en mind. Af en toe zware migraine maar voor de rest behalve een chago humeur geen problemen.
Wat mij betreft ga je echt niet dood door gamen als oorzaak. Werkweken zijn langer dan een persoon aan gamen besteed. Maar het wordt al te graag in verband gebracht door sommige mensen om gamen in een kwaad daglicht te zetten. Net zoals agressie door games zou komen.
ik slaap max 7 uur per dag
meestal slaap ik rond tussen 4 en 6 uur.
heel soms een dagje waarop ik 10 uur slaap.
maar meestal echt niet meer
en dat hij tijdens gamen dood gaat lijkt mij toeval.
over de werkdruk in azie.
in hk hebben ze een werkweek van 6 dagen.
is toch wat anders dan de 5 dagen hier.
"If u do something do it with style, or do it at all."
je vergeet 3 maaltijden, douchen, andere sanitaire bezigheden, en reistijd...Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 19:52:
tis gewoon slapeloosheid.... stond ook bij de rest maar ja, wat verw8 je anders als je als koreaan (of wat dan ook) lang werkt (hou het op 12 uur) en dan nog is 5 uur er bovenop
WEINIG
dus is het 24 - 17 - 3 = 4 uur slapen
DA'S PAS WEINIG !!!
Launching containers into space
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 22:35 ]
7 uur slapen weinig? Ik slaap bijna nooit meer dan zeven uur.Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 19:52:
WEINIG
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Agressie door games? Niet waarschijnlijk zolang je het verschil kunt onderscheiden tussen nep en echt.Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 20:21:
<knip>
Maar het wordt al te graag in verband gebracht door sommige mensen om gamen in een kwaad daglicht te zetten. Net zoals agressie door games zou komen.
He who controls the Spice, controls the Universe.
hij respawnde weerVerwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 09:12:
TopicTitel:
Weer dood, lijkt het net of dat ie al meerdere keren zo is dood gegaan
maar dood gaan na 5 uur gamen? dan was ik allang vergaan
dan zouden LAN-party's gelijk staan aan die zelfmoord sectes
denk idd dat die gast zelf al iets had..
Bier, Whiskey en Metal!!
Maar die verklaring is al eerder gezegd dat het misschien door het persoon zelf komt, door zijn werk, of wat dan ook.
Anders was het Doodslag voor de makers van Diablo?
Verwijderd
Is trouwens meteen weer zo'n correlatiefout he. Iemand hoeft maar een domme opmerking te maken dat een gamer dood achter zijn peeceetje zit en iedereen gaat gelijk verbanden leggen. Zonde hoor.
Misschien heeft die gast zichzelf wel eervol neergelegd nadat zijn karakter in het spel dood ging. Symboliek en zo he, je weet het nooit met die Aziaten
Verwijderd
Doodslag voor Blizzard? AHAHAHAHAHAHA Weet je wel niet hoe dol die Aziaten zijn op StarCraft! Die zorgen wel dat Blizzard blijft leven hoorEl_Quedro schreef op 16 January 2003 @ 09:47:
Ik denk niet dat het echt door het gamen komt..
Maar die verklaring is al eerder gezegd dat het misschien door het persoon zelf komt, door zijn werk, of wat dan ook.
Anders was het Doodslag voor de makers van Diablo?
Maar ja, als al die aziaten dood gaan wat heb je er dan nog aanVerwijderd schreef op 16 January 2003 @ 10:03:
[...]
Doodslag voor Blizzard? AHAHAHAHAHAHA Weet je wel niet hoe dol die Aziaten zijn op StarCraft! Die zorgen wel dat Blizzard blijft leven hoor
TMAXTINT
roken is dodelijk
nu gamen ook.... hmmmz
had ook net zo goed op een ander moment kunnen gebeuren....die game zal er nix mee te maken hebben, het zal aan zijn gezondheid hebben gelegen.
vertel dat maar aan de massa mensen die denken dat het wel aan games ligt..deejayalwin schreef op 16 januari 2003 @ 10:25:
autorijden is dodelijk
roken is dodelijk
nu gamen ook.... hmmmz
had ook net zo goed op een ander moment kunnen gebeuren....die game zal er nix mee te maken hebben, het zal aan zijn gezondheid hebben gelegen.
Bier, Whiskey en Metal!!
...volgens mij kan je maar 1x dood gaan.......
(er had moeten staan : weer een gamer dood etc.)
Verwijderd
Verwijderd
Ik zeg niet dat dat gezond is maar 7 uur is zekers wel genoeg
Verwijderd
Is dat spel behekst?
De vorrige die ik las die dood ging was ook met diablo en die daarvoor met starcraft (ook Blizzard)
20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd
Als één iemand een autoongeluk krijgt, krijg ook niet iedereen het hèVerwijderd schreef op 15 January 2003 @ 22:34:
oohd an moet ik onderhand ook wel dood zijnd enk ik. daar zal het niet aan liggen hoor! (7 uur slaap per nacht dus)
Als het op gamers.nl staat, is het wereldnieuws?Verwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 00:24:
1000 doden door honger en kou en 1 koreaan door gamen en het is wereld nieuws
Hmmz, oke, genoteerd.
Ja hoor.deejayalwin schreef op 16 januari 2003 @ 10:25:
autorijden is dodelijk
roken is dodelijk
nu gamen ook.... hmmmz
Als je het zo bekijkt is alles dodelijk, zelfs telefoneren omdat m'n Tante Katrien op 90 jarige leeftijd tijdens het bellen een hartstilstand kreeg.
Ikzelf merk na een aantal uren gegamed te hebben wel dat ik toch even anders ben. Ik irriteer me veel sneller aan dingen en ga irritant doen.Timocos schreef op 15 januari 2003 @ 17:05:
Zelf game ik ook best veel ( ongeveer 4 uur per dag ) maar heb nooit bijwerkingen ervan ofzo, waarom die mensen daar wel.
Maar nee, ik ben er nog nooit dood aan gegaan
Verslaafd... that's itMijn vraag eigenlijk :
🌞🍃
Verwijderd
en doden in het verkeer, komt al helemaal niet meer in het nieuws, zeker normaal geworden.Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 20:21:
Ik zelf heb een periode van 2 tot 3 jaar lang dagelijks lopen gamen. 's ochtends voor het naar school gaan. Als ik thuis kwam van school, na het eten tot het slapen gaan aan toe. Continue.
Ik heb nooit echt wat gemerkt van achteruit gang van lichaam en mind. Af en toe zware migraine maar voor de rest behalve een chago humeur geen problemen.
Wat mij betreft ga je echt niet dood door gamen als oorzaak. Werkweken zijn langer dan een persoon aan gamen besteed. Maar het wordt al te graag in verband gebracht door sommige mensen om gamen in een kwaad daglicht te zetten. Net zoals agressie door games zou komen.
En 1 dode in de computer wereld meteen reacties: gamen is slecht voor gezondheid,
wekt agressie op..
dit is trouwens niet de eerste dode!!!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2003 17:59 ]
Toch denk ik dat game er wel iets mee te maken zou kunnen hebben. Ik denk dat veel mensen bij het spelen toch wel iets van spanning ervaren, of zelfs agressie bij het verliezen...... Misschien was deze arme man op hardcore aan het spelen en ging hij af waardoor hij zo....opgefokt werd dat hij die hartaanval kreeg?deejayalwin schreef op 16 January 2003 @ 10:25:
autorijden is dodelijk
roken is dodelijk
nu gamen ook.... hmmmz
Daarnaast is het volgens mij ook een feit dat een bepaald (gelukkig klein) percentage mensen epileptische aanvallen kunnen krijgen bij het spelen van games.
Wel ben ik het eens met de stelling, dat wanneer je in goede goede gezondheid verkeert het langere tijd spelen geen enkele probleem op zou moeten leveren.
10 second ninja DONE
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
Verwijderd
Maakt die aziaten toch niet uit gek... Kijk naar al die sporten... Kijk hoeveel mensen hun handen daar kapot slaan op steen en hout. Kijk hoeveel mensen zelfmoord 'for their country' plegen. Denk aan vietnam. Dat volk is beenhard, een uitglijertje wat betreft de pc sterkt ze alleen maarMarruk schreef op 16 January 2003 @ 10:19:
[...]
Maar ja, als al die aziaten dood gaan wat heb je er dan nog aan![]()
wat een BS, Ik werk 8-11 uur/dag, en game doordeweeks ook nog 3-8uur. Slaap 5 uurtjes/ nacht,
nix aant handje, zolang je gewoon goed vreet en je lekker voelt.
sommige mensen hebbe een hele nacht sex (zeg ff 9uur, je begint lekker vroeg) dan stop je toch ook niet...! Zo van schatje sry maar we gaan ons ff ontspannen, even de beentjes strekken en de pols losgooien, want strax krijg je nog RSI.
Geesh het zijn ook altijd weer die typische Aziaten!
Zil.
Verwijderd
Daar zitten zo'n 1500man 3dagen non stop te spelen
-Think Progressive-
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Je hebt The Matrix teveel gezienVerwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 18:52:
ik denk dat het komt omdat ze te veel spanning in het game zetten en als ze dan ingame doodgaan dan gaan ze zelf ook dood
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
wat een zinvol topic weer lol
[ Voor 17% gewijzigd door ravenger op 18-01-2003 01:49 ]
Zijn nickname verklaart genoeg toch?
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
lol!
5 uur gamen is niet lang en je gaat niet dood omdat je 5 uur heb gespeelt
Verwijderd
De Media he...... Die maken het altijd ZO ergVerwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 17:25:
[...]
en doden in het verkeer, komt al helemaal niet meer in het nieuws, zeker normaal geworden.
En 1 dode in de computer wereld meteen reacties: gamen is slecht voor gezondheid,
wekt agressie op..
dit is trouwens niet de eerste dode!!!
[afbeelding]
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
Moet je de hele dag (msn) iconootjes kijken, en ontcijferen