Hoi,
Ik weet niet wat het is maar de laatste tijd stikt (enigszins overdreven
) het van de spelfouten en kromme zinnen op www.tweakers.net. Lijkt wel of veel artikeltjes gauw gauw op de site worden gepleurd zonder even te kijken of de d's en t's goed staan of dat er volkomen kromme zinnen staan. Staat zo amateuristisch.
Voorbeeldjes:
3d accelerator-geschiedenis:
"Het niet echt diep overal op in, maar het is toch wel leuk om even snel te lezen. "
Promise Linux drivers:
"Ze zijn niet bedoelt"
En dan heb ik het nog niet eens over interpunctie. Het is niet mijn bedoeling om mensen af te kraken (nobody's perfect en ik ook niet), maar een beetje meer controle op de zinsbouw en spelling zou goed van pas komen. Op die manier komt tweakers.net nooit van het "Adolescentenkamp"-imago af (zie: web.planet.nl/multimedia/verkiezing/pmm3.shtml)
Ik weet niet wat het is maar de laatste tijd stikt (enigszins overdreven
Voorbeeldjes:
3d accelerator-geschiedenis:
"Het niet echt diep overal op in, maar het is toch wel leuk om even snel te lezen. "
Promise Linux drivers:
"Ze zijn niet bedoelt"
En dan heb ik het nog niet eens over interpunctie. Het is niet mijn bedoeling om mensen af te kraken (nobody's perfect en ik ook niet), maar een beetje meer controle op de zinsbouw en spelling zou goed van pas komen. Op die manier komt tweakers.net nooit van het "Adolescentenkamp"-imago af (zie: web.planet.nl/multimedia/verkiezing/pmm3.shtml)