Kromme zinnen/spellingfouten festival

Pagina: 1
Acties:

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:03
Hoi,

Ik weet niet wat het is maar de laatste tijd stikt (enigszins overdreven :) ) het van de spelfouten en kromme zinnen op www.tweakers.net. Lijkt wel of veel artikeltjes gauw gauw op de site worden gepleurd zonder even te kijken of de d's en t's goed staan of dat er volkomen kromme zinnen staan. Staat zo amateuristisch.
Voorbeeldjes:

3d accelerator-geschiedenis:
"Het niet echt diep overal op in, maar het is toch wel leuk om even snel te lezen. "

Promise Linux drivers:
"Ze zijn niet bedoelt"

En dan heb ik het nog niet eens over interpunctie. Het is niet mijn bedoeling om mensen af te kraken (nobody's perfect en ik ook niet), maar een beetje meer controle op de zinsbouw en spelling zou goed van pas komen. Op die manier komt tweakers.net nooit van het "Adolescentenkamp"-imago af (zie: web.planet.nl/multimedia/verkiezing/pmm3.shtml)

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Ik denk dat als mensen als 'sjaak faat-aars' opeens ABN gaan tikken, het niveau niet zal stijgen van adolescent naar volwassen. Het gaat ook om de inhoud. Veel volwassenen zijn ook slecht in grammatica.

Ik vind adolescentenkamp voor het onzinforum overigens nog te hoog gegrepen. Puberkamp zou beter op zijn plaats zijn. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Volgens mij gaat dit over t.net en niet over GOT!

• Hyp Hyper
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 15:43 schreef Snake het volgende:
Volgens mij gaat dit over t.net en niet over GOT![/quote]Je hebt idd gelijk. Maar het is wel weer zo dat GOT er aan vasthangt. Je kunt er zo naar toe linken vanuit tweakers.net

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Ok, maar het gaat meer over de nieuwsposters van t.net, die mogen eigenlijk (bijna) geen fouten maken, zij krijgen er immers voor betaald!

• Hyp Hyper
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 15:50 schreef Snake het volgende:
Ok, maar het gaat meer over de nieuwsposters van t.net, die mogen eigenlijk (bijna) geen fouten maken, zij krijgen er immers voor betaald![/quote]Ja.. ik had het beter moeten lezen. Ik dacht dat het geheel bedoeld werd! :D

Misschien moet Femme wat oudere mensen aantrekken?

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Of mensen met een betere kennis van de nederlandse taal. Want die kennis is (helaas voor sommigen) niet inherent aan de leeftijd. En helaas ook niet aan het genoten onderwijs, want de gemiddelde tweaker is op hoger niveau onderwezen dan de gemiddelde nederlander...

Maarja.. Zolang het met een beetje creativiteit leesbaar blijft, vind ik het ok..

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:56
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 15:50 schreef Snake het volgende:
Ok, maar het gaat meer over de nieuwsposters van t.net, die mogen eigenlijk (bijna) geen fouten maken, zij krijgen er immers voor betaald![/quote]euhhm.. is dat gedoe niet op vrijwillige basis?

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 20:32

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

nee volgens mij ppp (paid per post) :)
Pagina: 1