195.11.243.41 dit is een snelle demonNL server
maar er zijn er meer.
ik zoek dat zeer binnenkort wel even voor je op. maar ik heb nu geen tijd.......
deze IP stond toevallig in mijn ICQ history
maar er zijn er meer.
ik zoek dat zeer binnenkort wel even voor je op. maar ik heb nu geen tijd.......
deze IP stond toevallig in mijn ICQ history
Verwijderd
hehe
zijn er genoeg
wanadoo en demon zijn snel:)
2 weken krijgt mijn cal nwish server:)
hehe
zijn er genoeg
wanadoo en demon zijn snel:)
2 weken krijgt mijn cal nwish server:)
hehe
counterstrike.tweakers.net:27017 is GoT iig.
Maar je kunt toch gewoon een nieuwe lijst opvragen? En dan sorteren op naam ofzo en alle servers die je wilt toevoegen aan je favo's en dan filter favo instellen. Zo doe ik het altijd
Maar je kunt toch gewoon een nieuwe lijst opvragen? En dan sorteren op naam ofzo en alle servers die je wilt toevoegen aan je favo's en dan filter favo instellen. Zo doe ik het altijd
Verwijderd
keb ze thuis erop
meel me ff op ocmersnirp@zeelandnet.nl en ik stuur ze naar je toe<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 15:03 schreef Elect het volgende:
Hij is al eens geweest maar ik kon hem niet terug vinden ..
Ik had namelijk 3 favo server bij counterstrike, maar nou kan ik ze dus helemaal niet meer terugvinden ..
ik had:
Zeestrike
GoT server
Demon
Weten jullie hier de adressen van ?[/quote]
meel me ff op ocmersnirp@zeelandnet.nl en ik stuur ze naar je toe<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 15:03 schreef Elect het volgende:
Hij is al eens geweest maar ik kon hem niet terug vinden ..
Ik had namelijk 3 favo server bij counterstrike, maar nou kan ik ze dus helemaal niet meer terugvinden ..
ik had:
Zeestrike
GoT server
Demon
Weten jullie hier de adressen van ?[/quote]
als ik die CS server lijst opvraag zijn er 3000 servers waar GEENEEN van de demon's of andere tussenstaan ... is echt klote gewoon ..
zijn er 2 server listnings ofzo ?
zijn er 2 server listnings ofzo ?
Pagina: 1