Beste mede tweakers,
Ik heb een probleem. Ik heb een windows 2000 advanced server met active directory, terminal services, DHCP, DNS, Remote Admin en nog veel meer extra onderdelen geinstalleerd. Nu wil ik met een windows 98se machine aanmelden op deze server (dit lukt
) maar als ik voor alle gebruikers een login script instel, dan wordt deze niet uitgevoerd op de 98 bak. Weet iemand wat ik zou kunnen proberen om het gehele zooitje aan de praat te krijgen??? Ik heb dus net ontdekt dat het wel werkt onder een terminal sessie als ik met een van de gebruikers aanmeld. Dan wordt netjes mijn login script uitgevoerd. Niet dat ik daar wat aan heb, want daar moet het juist niet werken. Het is ook zo dat alle restricties die ik heb ingesteld niet op de window 98 bak worden uitgevoerd, maar weer wel met een windows 2000 terminal sessie.

Ik snap er helemaal niets meer van.
Weet er iemand een oplossing voor dit probleem. Na veel op internet zoeken en searchen in diverse forums, heb ik helaas nog steeds geen oplossing kunnen vinden. Alvast bedankt
Ik heb een probleem. Ik heb een windows 2000 advanced server met active directory, terminal services, DHCP, DNS, Remote Admin en nog veel meer extra onderdelen geinstalleerd. Nu wil ik met een windows 98se machine aanmelden op deze server (dit lukt
Ik snap er helemaal niets meer van.
Weet er iemand een oplossing voor dit probleem. Na veel op internet zoeken en searchen in diverse forums, heb ik helaas nog steeds geen oplossing kunnen vinden. Alvast bedankt
need more coffee!!!