Toon posts:

P2 200 fan kapot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een pc staan die ik aan het maken ben en nu zie ik net dat de koeler op de proc (slot1) kapot is maar dat is het probleem niet want de harde schijf is kapot, kan dit kwaad?
Kan niet in de bios omdat daar een wachtwoord op zit dus kan temp. ook niet bekijken.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:51
Er wordt wel eens gezegd dat een heatsink meer dan voldoende is...

XXXVI

Verwijderd

Als hij goed stabiel is zou je het zonder koeler kunnen redden.

Verwijderd

Topicstarter
nou ik probeer het gewoon, tis toch maar een ouwe bak en het kan goed zijn dat dat ding al een half jaar niet meer werkt, tis trouwens een p1 200 mmx

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
heb slot1 gezien tot en met 866 mhz, zit wel een grote heatsink op dat wel,

btw, pII 200mhz bestaat niet.....

moet of een PPro zijn 200mhz
of een PII 233Mhz >

Verwijderd

Bij een PI 200 zou je 't met alleen heatsink kunnen proberen inderdaad, als je zo snel mogelijk doet wat je moet doen. Maar garantie heb je niet.
Wat dacht je van een vervangende koeler? (Heb je dus waarschijnlijk niet bij de hand :))

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 16:28 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 16:12:
Ik heb hier een pc staan die ik aan het maken ben en nu zie ik net dat de koeler op de proc (slot1) kapot is maar dat is het probleem niet want de harde schijf is kapot, kan dit kwaad?
Kan niet in de bios omdat daar een wachtwoord op zit dus kan temp. ook niet bekijken.
Nee, het kan geen kwaad dat je hd kapot is, helpt prima tegen virussen en vastlopers.. :)

Een p2 ( :? ) 200 kan idd met alleen een heatsink af, mits hij niet boxed is.
Dan moet je er ff een sinkje opzetten

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Die P1 overleeft het wel, ik heb er zelf ook één gehad die met een kleine heatsink passief werd gekoeld. Dat was trouwens een P1 233.

Als het systeem kuren gaat vertonen dan is het vrieg genoeg om een andere fan erop te plaatsen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 16:27:
Bij een PI 200 zou je 't met alleen heatsink kunnen proberen inderdaad, als je zo snel mogelijk doet wat je moet doen. Maar garantie heb je niet.
Wat dacht je van een vervangende koeler? (Heb je dus waarschijnlijk niet bij de hand :))
nou toevallig had ik er hier nog een liggen maar dat ding maakt een pokke herrie dus die haal er er zo maar weer af. Aangezien die pc niet van mij is en ik anders weer helemaal naar de winkel moet om een koeler te halen (ik vraag al niks voor het repareren) en het kan geen kwaad om zonder koeler te werken kan ik die er net zo goed afhalen, nog stiller ook.
Pagina: 1