Cd-Rom problemen

Pagina: 1
Acties:

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-03 15:16
Dit is al de 3x dat ik nu problemen heb met m'n cd-rom. Bij het opstarten pakt hij m'n cd-rom niet. En het lampje van de cd-rom brandt de hele tijd. IK heb al 3 cd-rom's gehad en precies dezelfde problemen. Ik draai win2000. Het opstarten duurt nu ongeveer 3 min. En ik kan er geen cd-rom indoen wat hij wil niet open. Hopelijk kan iemand mij een nuttige tip geven.

Alvast bedankt

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03 08:59

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Wat is het merk... Aopen??

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Verwijderd

Misschien iets mis met de Ide kabels? Master slave installingen die niet goed staan? Heeft ie het altijd, of soms, heeft het wel gewerkt, of nooit.

Meer info ruled :+

• Tony_Montana
Mijn eerste cd-rom was een Samsung 48x ... Die heeft 't ongeveer 1,5 volgehouden. Nu heb ik een Aopen 52x. Deze doet opeens na 2,5 maand heel raar.

Verwijderd

Opeens doet ie raar? Vreemd, heb je al gecheckt of er kabels zijn losgeschoten. Waarschijnlijk heb je iets gedaan waardoor ie het niet meer doet. Iets binnen windows misschien. I Need Some Info.

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Misschien je IDE-kabel er verkeerd om in? Als hij verkeerd om zit (meestal op de ide kabel éen 'lipje' en in de drive een opening), werkt het niet goed...

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11-2025
draai je ide kabel is om em probeer het nog is.

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03 08:59

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Lijkt me dan meer aan het systeem, de kabels of instellingen te liggen dan aan de cd-spelers. Geef eens wat instellingnen door, hoe ze in je systeem hangen en wat bios zettingen e.d.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Verwijderd

mooie naam.....

• Tony_Montana
De kabels zitten wel goed. Ik heb ook een writer maar dat heeft denk ik niks met mijn probleem te maken. Soms als ik m'n pc restart dan doet ie 't wel weer. Maar soms brandt het lichtje steeds. Ik weet echt niet waar het aan ligt.

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11-2025
en wat gebeurt er als je de ide kabel die nu op de writer zit op je cd-rom speler zet?

Verwijderd

Check eens op de site van het merk van de speler wat een vol brandje lampje wil zeggen bij het opstarten.

Misschien is hij gewoon stuk..... garantie?
Die lampjes die branden/flikkeren geven meestal info wat er mis is.
Dus even checken daar wat ze over een brandend lampje zeggen.
Pagina: 1