Ik open vanuit mijn editor een schermpje waarin ik een plaatje kan selecteren deze kan ik dan uitlijnen etc.
Nu wilde ik in dat schermpje gelijk een upload formpje dus heb de pagina aangepast in 2 frames in de bovenste me oude vertrouwde form en in de onderste het upload formpje
Nu probeer ik via de volgende code de tag weer terug te schrijven naar mn div maar het werkt niet meer
Ik vermoed dat het komt omdat hij nu de frame pagina als opener ziet is dit te omzeilen
Nu wilde ik in dat schermpje gelijk een upload formpje dus heb de pagina aangepast in 2 frames in de bovenste me oude vertrouwde form en in de onderste het upload formpje
Nu probeer ik via de volgende code de tag weer terug te schrijven naar mn div maar het werkt niet meer
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <script> function maak_tag() { pad = document.selector[ 'pad' ].value; uitlijn = document.selector[ 'uitlijnen' ].value; hruimte = document.selector[ 'hspace' ].value; vruimte = document.selector[ 'vspace' ].value; tag_output = '[img]"'[/img]'; opener.insert_image(tag_output); window.close(); } </script> |
Ik vermoed dat het komt omdat hij nu de frame pagina als opener ziet is dit te omzeilen
Ja man