Webcam(s)

Pagina: 1
Acties:

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:26

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Topicstarter
Ik ben van plan om met wat andere mensen wat webcams te gaan ophangen in een gebouw op scouting, Maar nu komt mijn vraag hoeveel kan je op een PC kwijt of moet je voor elke webcanm een andere PC neer zetten?? B)

De reden hiervoor is gewoon een keer uitproberen en bekijken wat de resultaten zijn van een avondje gebouw filmen (en nee niet in het damestoilet)

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Verwijderd

je kan zoveel webcams op een pc zetten als er usb poorten zijn (evt met usb to pci kaartjes), maar vanwege de performance van een gemiddelde pc zal het bij een stuk of wat wel ophouden.

ook zal je software moeten vinden die overweg kan met meerdere video capture input kanalen tegelijk.

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:26

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Topicstarter
De USB poorten zijn geen probleem gewoon een usbhub tussen gooien maar de software wordt dus lastig hmm
dan gaan we daar even naar op zoek

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
hub lijkt me niet slim, dan delen bijv. 4 camera's de snelheid van 1 usb poort...

goedkoper is een pci kaartje, 4 usb 2.0 poorten kost je 21.95 (@mijn werk, zal wel goedkoper te vinden zijn misschien).