Toon posts:

Websites van Hosting bedrijf -- voor mij niet bereikbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan op dit moment niet bij mijn website komen. Ook niet met putty en mijn e-mail kan ik ook niet ophalen. Verder kan ik op geen 1 website komen die gehost worden door het bedrijf waar de mijne ook wordt gehost. De server is down zou je dan zeggen.

Nu komt het:

Iemand anders kan wel al die websites bekijken. Hoe kan dit? Wanneer ik ping naar mijn website dan gaat dat ook niet.

Waar kan dit aan liggen. Ik heb chello overigens en die andere persoon (waar bij het wel lukte kabelfoon)

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:32
Laat hem jouw site eens pingen... en dan moet jij proberen d.m.v. IP-adres de site op te vragen/pingen. Als dat wel lukt dan heb je een DNS probleem.

Of probeer zelfde DNS server als hem in te voeren...

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Doe eens een traceroute en inderdaad controleer je DNS eens.

Verwijderd

Kan ook zijn dat ze (tijdelijk) je ip range hebben geblocked omdat bijv iemand een portscan vanuit dat segment deed

Verwijderd

Dit is 9 van de 10 keer dat je een firewall draait die spontaan is gaan blokken. Zet dus je firewall eens uit als je die hebt draaien (windows xp heeft een standaard firewall). En kijk dan of het dan wel lukt.

Verwijderd

raymonvdm schreef op 15 January 2003 @ 15:17:
/treitermode

Neem ADSL

\treitermode
-1 rommel reply

Serieus:

Sta je misschien in de hosts.deny file van de host. Of ben je per ongeluk gebanned :{. Probeer iig eens een andere DNS of probeer direct op IP te surfen

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 15:29 ]

Pagina: 1