Wat ik me dus een beetje af vraag is waarom je vrijwel nooit iemand iets hoort zeggen over de Noiseblocker fans? Iedereen heeft het wel over papst of enermax.
Ze hebben naar performance de S2, S3 en S4. (S2 is de langzaamste/stilste)
Ik heb net 2x een regelbare Noiseblocker S2 besteld aangezien de specs (dB/cfm verhouding) de beste zijn die ik tot nu toe ben tegengekomen (29,5 cfm bij 19dB
). Daarbij zit er een mooie aluminium draaiknop
als potmeter bij die je in je case kunt modden.
Waarom koopt men dus papsten en enermaxen om vervolgens m.b.v. een dure fanbus de fans te regelen? (digidocs uitgezonderd)
De noiseblocker fans zijn inderdaad in weinig winkels te vinden, maar dat kan de reden toch niet zijn?
Is er een goede rede voor dat vrijwel niemand ze gebruikt en heb ik dus een miskoop gedaan, of heb ik nu de gehele tweakerbevolking op goede ideeen gebracht?
Een (deutsche) review kan je hier vinden.
Specs van de S2 regelbaar:
Geräuschentwicklung: 11-19 dB
Luftförderleistung: 23-50m3/h (13,5 - 29,5 cfm)
Drehzahl: 1000-2000 rpm
Maße T x B x H: 80x80x25mm
Leistungsaufnahme 1,20 Watt/ 0,10 Ampere
Plaatje:
Ze hebben naar performance de S2, S3 en S4. (S2 is de langzaamste/stilste)
Ik heb net 2x een regelbare Noiseblocker S2 besteld aangezien de specs (dB/cfm verhouding) de beste zijn die ik tot nu toe ben tegengekomen (29,5 cfm bij 19dB
Waarom koopt men dus papsten en enermaxen om vervolgens m.b.v. een dure fanbus de fans te regelen? (digidocs uitgezonderd)
De noiseblocker fans zijn inderdaad in weinig winkels te vinden, maar dat kan de reden toch niet zijn?
Is er een goede rede voor dat vrijwel niemand ze gebruikt en heb ik dus een miskoop gedaan, of heb ik nu de gehele tweakerbevolking op goede ideeen gebracht?
Een (deutsche) review kan je hier vinden.
Specs van de S2 regelbaar:
Geräuschentwicklung: 11-19 dB
Luftförderleistung: 23-50m3/h (13,5 - 29,5 cfm)
Drehzahl: 1000-2000 rpm
Maße T x B x H: 80x80x25mm
Leistungsaufnahme 1,20 Watt/ 0,10 Ampere
Plaatje:
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 15:25 . Reden: plaatje verkleind ]