Toon posts:

Office XP - Microsoft Outlook

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak voor mijn email gebruik van Microsoft Outlook en nu heb ik al een tijdje gezocht, maar wetend dat dit media veel sneller gaat, vraag ik aan jullie:

Hoe kan ik vaststellen dat emails van bepaalde mensen direct naar bepaalde mappen in mijn inbox gaan of is dat in zijn geheel niet mogelijk ??

Alvast bedankt voor enige hulp _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 14:14:
nu heb ik al een tijdje gezocht, maar wetend dat dit media veel sneller gaat, vraag ik aan jullie:
Mja, dat is dus niet de goede instelling hier :/ En waar heb je dan zoal gezocht?
Overigens hoort je topic niet in WOS, maar in Software Algemeen. Ik zal even een move aanvragen.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 14:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
oke prima

• Device Manager
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-06-2024

Device Manager

5.9L diesel 4X4 325pk en 826Nm

Ik gebruik hier (op mijn werk) ook Outlook, maar wel de Engelse versie, dus als je de NL versie gebruikt, zal je moeten vertalen.

Tools -> Rules Wizard -> New -> "Move new messages from someone". Hier kan je dan personen in je address book kiezen van wie je mailtjes naar een bepaalde folder wilt verplaatsen.

<a href=http://www.tweakers.net/gallery/53099/sys>Mijn systeem</a>

Verwijderd

Topicstarter
hartstikke bedankt, slotje kan erop :) !!! gezocht op de officesite, msnen, google , gathering zelf dus......

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik zal ook even toelichten waarom :)

Voordat je een topic opent in Windows Operated Systems dien je eerst de Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 door te lezen en toe te passen. Je leest in die policy o.a. welke topics in Windows Operated Systems thuis horen en welke in Software Algemeen...

Ook staat er hoe je een topictitel dient aan te maken. Jouw titel dekt de lading niet echt. Een gebruiker dient door het lezen van je titel al op te kunnen maken waarover het topic gaat en om welk probleem het precies gaat. Dit laatste is bij jouw titel niet op te maken... Je had bv. je titel alsvolgt kunnen noemen: MS Outlook: email in inbox naar submap, hoe controleren? Ook had je een versie vermelding van je MS Outlook in je topicstart moeten vermelden. Verder dien je niet alleen te vermelden dat je hebt gezocht maar ook waar... Onderbouw dit indien mogelijk met URL's van site's die je hebt bezocht.

MS Outlook is van Microsoft... heb je al op de site van Microsoft gekeken? Ze hebben daar ook een technet waar je per softwarepakket kunt zoeken naar relevante onderwerpen. Ik mis ook de vermelding van je zoekpoging hier op GoT. Indien je hebt gezocht (dit is vereist) en relevante topics hebt gevonden die geen antwoord op jouw vraag hebben geleverd dien je die te vermelden zodat users i.i.g. kunnen zien dat je zelf al echt moeite hebt gedaan.

Ook even doorlezen: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Nu weet je naast het feit dat je iets verkeerd geplaatst hebt ook wat je precies fout hebt gedaan zodat je hier van kan leren en het geen tweede keer gebeurt... niet geheel onbelangrijk

Succes verder :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

nu heb ik al een tijdje gezocht, maar wetend dat dit media veel sneller gaat
:'( Dat is dus niet de bedoeling van GoT...

Dit hoort thuis in SA, maar aangezien ik het daar op slot zou gooien doe ik het hier alvast.

(verder is alles gezegd. Lees bovenstaande even goed door.)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Check je mail even met wat meer uitleg :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.