Toon posts:

logitech optische muis laat pc hangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn collega heeft een logitech optische muis aan zijn pc hangen. 3 a 4 x per dag hangt het toetsenbord en de muis..ze doen gewoon niks meer.. als ik hem remote overneem werkt nog alles gewoon. Als hij een gewone 'bal' muis eraan hangt werkt de pc gewoon goed.

de nieuwste drivers hebben we al geinstalleerd. maar dat helpt niet.

het OS is NT4, de muis hangt via een adapter op de ps2 poort.
het is een standaard logitech wheel mouse..

-edit- een andere collega heeft trouwens precies hetzelfde.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 14:08 ]

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:50

n00bs

Het is weer Zomer!

Volgens mij is dat een bekend probleem... uninstall eerst ff netjes de software, verwijder restanten van drivers etc ff handmatig... en pak ff powertools van www.jv16.org en clean die registry...

Verwijderd

Topicstarter
en dan weer gewoon herinstalleren?

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:50

n00bs

Het is weer Zomer!

Je zou t kunnen proberen weer ff de laatste drivers te downen... maar Logitech software geeft VAAK probs, zijn ook best veel topics over. De vraag is dus, of het wel nodig is om die drivers te installen... anders gebruik je gewoon bv de standaard Windows driver

Verwijderd

Topicstarter
n00bs schreef op 15 January 2003 @ 15:25:
Je zou t kunnen proberen weer ff de laatste drivers te downen... maar Logitech software geeft VAAK probs, zijn ook best veel topics over. De vraag is dus, of het wel nodig is om die drivers te installen... anders gebruik je gewoon bv de standaard Windows driver
het is op een nt4 systeem.. en die ondersteund maar 2 knoppen en geen scrollwiel..

Verwijderd

**OFFTOPIC**
ik zou een optical desktop van microsoft kopen, goede keuze? kan ook voor logitech kiezen, maar ik lees hier nu die probs. is rond de 85-90€

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 14:08:
mijn collega heeft een logitech optische muis aan zijn pc hangen. 3 a 4 x per dag hangt het toetsenbord en de muis..ze doen gewoon niks meer.. als ik hem remote overneem werkt nog alles gewoon. Als hij een gewone 'bal' muis eraan hangt werkt de pc gewoon goed.

de nieuwste drivers hebben we al geinstalleerd. maar dat helpt niet.

het OS is NT4, de muis hangt via een adapter op de ps2 poort.
het is een standaard logitech wheel mouse..

-edit- een andere collega heeft trouwens precies hetzelfde.
Ik heb dit probleem ook wel is. Maar ik hoef iets van 2 mins te w88 en dan werkt het weer

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 16:47:
**OFFTOPIC**
ik zou een optical desktop van microsoft kopen, goede keuze? kan ook voor logitech kiezen, maar ik lees hier nu die probs. is rond de 85-90€
het is binnen een bedrijf. geen optie dus..
Pagina: 1