Ik heb hier een vijftal Terminal Servers staan, waarvan er één vreemde waardes aangeeft in de Task Manager. Deze heeft een dual CPU en geeft in de grafieken een waarde aan van ~53%. (Deze waarde is dus per CPU). Ga ik vervolgens bij de eigenlijke processen kijken dan staan de "System Idle Processes" vrolijk op een waarde van 75 tot 99. Dit is dan toch raar? Dan zou de processor op ongeveer 150% kunnen werken.
Bij een herstart gaat het weer een tijdje goed, maar na dat tijdje vliegt hij weer vrolijk naar de ca. 53%.
Ik heb gegoocheld, maar daar was niets te vinden, tevens Technet wist met niets te komen. Hier misschien iemand die iets weet. SP3 is geinstalleerd trouwens.
Alvast bedankt voor het lezen.
Bij een herstart gaat het weer een tijdje goed, maar na dat tijdje vliegt hij weer vrolijk naar de ca. 53%.
Ik heb gegoocheld, maar daar was niets te vinden, tevens Technet wist met niets te komen. Hier misschien iemand die iets weet. SP3 is geinstalleerd trouwens.
Alvast bedankt voor het lezen.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids