Toon posts:

Iemand een idee wat de nieuwe Liteon A19BA tft gaat kosten?

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb deze vraag al eerder gesteld maar kreeg toen een slotje van Courage en heb hem toen ook gemaild waarom een slotje en kreeg als antwoord:

Zonde van de moeite joh, nu krijg je geen antwoord

en dat was op dit mailtje:

Dit is de tweede keer dat ik een slotje krijg van je,de eerste keer was
omdat ik ervaring vroeg over een Liteon 17inch tft terwijl er ook andere
soort gelijke topics waren over tft's maar jij vond net als nu dat ik zelf maar even moet zoeken.
Nou ik kan je vertellen dat ik dat toen en nu ook zeker had gedaan en ik
zeg dan ook weer precies hetzelfde als toen dat je op slotjes
geilt,probeer eerst eens zelf met google of met jullie eigen search
voordat je oordeelt en handelt.
Er was/is gewoon niks te vinden en dan vind ik dat ik wel een topic kan
plaatsen,zo weet ik ook nog wel een paar topics die je een slotje kan
geven maar dat zou ik niet doen omdat er altijd meelezers zijn die er weer
wat van opsteken.

Niet met vriendelijk groet omdat je toen geen goed argument had en
waarschijnlijk nu weer niet.

Het mailtje van mij is misschien niet helemaal aardig maar zeker niet dreigend of kwetsend,en zeker als je vindt dat je voor de tweede keer onterecht een slotje krijgt en de eerste keer ook als zo'n mailtje terug kreeg van zoek zelf maar terwijl er toen gewoon geen review te vinden was van die Liteon U170,maar hierdoor heb ik wel een Samsung 151S gekocht die zeker niet slecht is maar de U170 had ik achteraf liever gehad omdat de reviews(ben geen gamer)ook goed waren en hem later ook in de winkel kon zien.
Dus stel de vraag hier nog maar een keer omdat ik weet dat er veel Tweakers zijn die in de branche werken en zo vaak dingen eerder weten dan andere en ik niet weer dezelfde fout wil maken omdat ik eigelijk de Samsung 171N op het oog had maar als de Liteon een scherpe prijs krijgt deze misschien wel neem omdat ik nu wel genoeg vertrouwen in Liteon heb.

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Zoek de lite-on importeur op en bel hem ?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:17
Prijzen zijn nou eenmaal niet te voorspellen als ze nog niet zijn vrij gegeven. Daarom kon je daar ook niks over vinden. We kunnen nu wel wat gaan zitten gokken van hoe duur die wordt, maar daar heb je niks aan.
Je moet gewoon kijken naar soort gelijke monitoren, meestal wordt een nieuw beeldscherm niet veel goedkoper.

The devil is in the details.

Verwijderd

dit vind ik erg lame van je. Als je met me wilt praten stuur je eerst maar eens een normaal mailtje.

Dit topic is gesloten.