bron: teletekst pagina 501Aanbieder mobiele telefonie BEN verandert op 25 februari zijn naam in T-Mobile. Dat is ook de naam van het Duitse moederbedrijf. Vorig jaar hadden de buitenlandse dochters de naam al overgenomen.
BEN heeft 1.4 mln Nederlandse klanten en zegt daarmee na KPN en Vodafone nummer drie op de Nederlandse markt te zijn.
Verwijderd
Wat een veranderingen op de telefonie-markt de laatste tijd zeg. Hoewel ik niet verwacht dat er nu ineens verschillen gaan komen nu het T-Mobile gaat heten.
T-Moible is idd fout denk ik!
Is volgens mij de nieuwe trend in telecomland.
mxstream => kpnadsl
telfort => o2
libertel => vodafone
Ben benieuwd of duchtone ook nog zoiets doet
Ik dacht dat ze samen zouden gaan met Vodaphone...
jah dus, als het goed is zijn die snel Orange NL, naam van Engelse moedermaatschapijDaMorpheus schreef op 15 januari 2003 @ 12:56:
[...]
mxstream => kpnadsl
telfort => o2
libertel => vodafone
Dat is O2...n00bs schreef op 15 januari 2003 @ 12:56:
Ik dacht dat ze samen zouden gaan met Vodaphone...
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Ik vind het heel jammer dat Ben zijn naam weggeeft.
Het is toch een naam waaronder je bekend staat en naar mijn mening marketing technisch gezien heeft die naam meer voordelen dan de naam T-mobile.
Vooral als je kijkt naar de reclames, die opzich niet slecht zijn van Ben.
Het is toch een naam waaronder je bekend staat en naar mijn mening marketing technisch gezien heeft die naam meer voordelen dan de naam T-mobile.
Vooral als je kijkt naar de reclames, die opzich niet slecht zijn van Ben.
Ohja Stupid me... o2 ja
Hoop dat ze met die naamsverandering niet ineens aan het persoonlijke en leuke imago van Ben gaan schroeven. Ik moet zegggen dat ik het heel plezierig vind bij Ben, de manier zoals je geinformeerd word met alles enzo, je krijgt altijd geinige spullen in de bus, niet altijd even nuttig, maar best aardig...
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
Wel vreemd dat ze die naam veranderen ja, kost allemaal weer nieuwe promotie omdat er nu een andere naam is maar wel dezelfde kwaliteit als voorheen blablabla... Waarom zouden ze niet gewoon hun naam BEN behouden alleen zou BEN dan eigendom zijn van T-Mobile.
denk groot, denk werelds..... Eén merknaam in de wereld levert zo veel kostenvoordelen op bij het ontwikkelen van diensten, services en ook op marketinggebied....Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 13:14:
Wel vreemd dat ze die naam veranderen ja, kost allemaal weer nieuwe promotie omdat er nu een andere naam is maar wel dezelfde kwaliteit als voorheen blablabla... Waarom zouden ze niet gewoon hun naam BEN behouden alleen zou BEN dan eigendom zijn van T-Mobile.
en tsjah een naamswijziging zal voor BEN, die toch nog steeds geassocieerd worden met beroerde netwerkkwaliteit niet slecht uitkomen. Zo hoopt T-Mobile met name de zakelijke markt aan zich te gaan binden....
www.planet.nl/news/
BEN wordt dus rose.... woeiiiiiiBen wordt T-Mobile op 25 februari
Ben zal op 25 februari 2003 zijn naam veranderen in T-Mobile Netherlands. De kleur verandert van blauw in roze. Saatchi & Saatchi maakt een grote reclamecampagne.
Dit zegt de woordvoerster van Ben op vragen na een aankondiging van de op handen zijnde verandering van de naam.
Bij Ben op de site zal het bericht nog verschijnen, wellicht ook nog bij de persberichten van T-Mobile.
T-Mobile.nl leidt naar www.t-mobile.nl/ben_intro/index.html
Ben in Den Haag heeft 1,4 miljoen klanten en 1.600 personeelsleden.
T-Mobile werd al de naam van dochter van de Deutsche Telekom mobiel in Oostenrijk, Tsjechië, Engeland en de VS.
Niek Jan van Damme, Commercieel directeur zegt in het persberircht onder meer: 'Als T-Mobile zullen we onze top drie positie verder versterken, onder meer door sterk te groeien in de markt voor zakelijke mobiele communicatie. Zoals we al eerder bekend hebben gemaakt, willen we binnen enkele jaren een aandeel van 15% behalen op de zakelijke markt.'
Bureau KesselsKramer, die het merk Ben groot hielp maken, ruimt het veld voor het bureau dat T-Mobile internationaal heeft voor reclame, Saatchi & Saatchi in Londen. Officeel verandert de kleur van cyaan (blauw) in magenta (roze).
Echt zonde maar het zal er wel aan te komen ja. Ben was toch één van de leukste merknamen, vind het echt leuk bedacht en je kan er super veel mee!
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Als ze dan allemaal samengaan, T-mobile zit in duitsland, belgie en frankrijk (toch). Vodafone ook in engeland en nederland. Orange in belgie en nederland en engeland. O2 ook in engeland en nederland.
We gaan naar een Europa toe, hoelang gaat het nog duren voordat ik het niet meer merk (over een jaar of wat) dat ik belgie in rijd. De tarieven gelijk blijven en er niets veranderd. Er blijft gewoon Orange in mn beeldstaan.
Hoe denken jullie daar over. Zou er een provider zijn die daar al aan gaat beginnen
We gaan naar een Europa toe, hoelang gaat het nog duren voordat ik het niet meer merk (over een jaar of wat) dat ik belgie in rijd. De tarieven gelijk blijven en er niets veranderd. Er blijft gewoon Orange in mn beeldstaan.
Hoe denken jullie daar over. Zou er een provider zijn die daar al aan gaat beginnen
Verwijderd
Volgens mij is Vodafone daarin al een heel eind. Kan het helaas niet meer controleren want ben vandaag afgesloten. Zij hebben in verschillende landen toch al eigen netwerken? Of zeg ik nu iets heel fouts?Maeslant schreef op 15 januari 2003 @ 14:09:
Als ze dan allemaal samengaan, T-mobile zit in duitsland, belgie en frankrijk (toch). Vodafone ook in engeland en nederland. Orange in belgie en nederland en engeland. O2 ook in engeland en nederland.
Zou deze naamwijziging een reden zijn om mijn Ben contract wat morgen ofzo ingaat te beeindigen?
hahaha, blijf je bezig... maar misschien dat de algemene voorwaarden per 25/02 wel gaan wijzigen, want T-mobile kan wel eens wat andere dingen gaan hanteren en 't is ook niet onwaarschijnlijk dat de prijzen wat zullen stijgen. Als ze van het goedkope BEN imago afwillen....Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 14:24:
[...]
Zou dit een reden zijn om mijn Ben contract wat morgen ofzo ingaat te beeindigen?
Verwijderd
Stel dat die dingen idd gebeuren en dat dat ook voor BEN genoeg reden is om klanten de mogelijkheid te geven hun contract op te zeggen ga ik heel hard lachenkoen schreef op 15 januari 2003 @ 14:26:
[...]
hahaha, blijf je bezig... maar misschien dat de algemene voorwaarden per 25/02 wel gaan wijzigen, want T-mobile kan wel eens wat andere dingen gaan hanteren en 't is ook niet onwaarschijnlijk dat de prijzen wat zullen stijgen. Als ze van het goedkope BEN imago afwillen....
Ben ook benieuwd of dit nog gevolgen zal hebben voor de dekking van BEN.
Legion 7i i9 3080 32gb
Verwijderd
Ik keek net in mijn kristallen bol en zag een nieuwe topic titel voorbij komen:
"kosteloos opzeggen BEN abbo"
"kosteloos opzeggen BEN abbo"
kikkei01> dat zou een stunt zijn... ff snel nog mijn O2 afsluiten... nieuw BEN abonnement nemen met dure telefoon voor bijna gratis... abonnment gelijk weer opzeggen als voorwaarden veranderen...
IS voor de internet mensen bij BEN al een jaar bekend want heb het een halfjaar geleden al gehoord en ik had het al eerder verwacht eigenlijk.
Ik vraag me een ding af...
Waarom in godsnaam doen ze de naam Ben weg, waarom niet gewoon Ben T-mobile...
De naam Ben alleen al is vanuit een reclame punt gezien een gigantisch statement, de reden waarom ik nu voor een Ben abbo ga, is gewoon omdat het bedrijf zelf me enorm aanspreekt... Ze hebben zich geadverteerd als een persoonlijk bedrijf, door de merknaam die ze aangegeven hebben...
Omdat het zo'n persoonlijke statement is is de hele reclame campagne daarop gebaseerd!
Daarom hebben ze in korte tijd ook zoveel klanten kunnen krijgen, omdat veel mensen het zat waren met grote bedrijven, mensen wilde kleine inteme bedrijven waar nog zorg gegeven wordt aan de klant. En dat was een groot voordeel van Ben, mede door de briljante reclames en het persoonlijke karakter...
Ik hoop maar ik denk 't niet dat T-online dat karakter behoudt, maar ga er maar niet vanuit! Ik raad iedereen eens aan om een kijkje te nemen op www.ben.nl , en zich zelf de vraag te stellen welk beeld iemand daar bij jouw oproept... Neem ook eens een kijkje op www.t-mobile.de en vergelijk het beeld dan eens met elkaar...
Met wie zou je liever een contract af willen sluiten, met Ben of T-mobile (image gezien dan hé!)
Ik ga dus voor Ben, omdat dat mij enorm aanspreekt, T-mobile doet zich voor als een grote multinational waar het stereotype beeld van klopt, weinig aandacht voor de klant en weinig klantbinding, iets wat bij Ben totaal niet is!
Nooit heb ik een telefoon bedrijf gezien dat zo aan klantbinding gedaan heeft, Ben had 't allemaal, en nu geven ze dat allemaal op!
Want er staat wel er verandert niets, geloof je 't zelf! 'tuurlijk verandert er iets!
Ik hoop dat T-mobile in Nederland 't zelfde imago wil behouden als ze met Ben in de markt gezet hebben, maar ik ben er bang voor, O² en Vodafoon hebben ook dezelfde status en imago's van hun moederbedrijven gekregen, ik hoop echt van harte dat dat met Ben niet 't geval is!
De naam Ben alleen al is vanuit een reclame punt gezien een gigantisch statement, de reden waarom ik nu voor een Ben abbo ga, is gewoon omdat het bedrijf zelf me enorm aanspreekt... Ze hebben zich geadverteerd als een persoonlijk bedrijf, door de merknaam die ze aangegeven hebben...
Omdat het zo'n persoonlijke statement is is de hele reclame campagne daarop gebaseerd!
Daarom hebben ze in korte tijd ook zoveel klanten kunnen krijgen, omdat veel mensen het zat waren met grote bedrijven, mensen wilde kleine inteme bedrijven waar nog zorg gegeven wordt aan de klant. En dat was een groot voordeel van Ben, mede door de briljante reclames en het persoonlijke karakter...
Ik hoop maar ik denk 't niet dat T-online dat karakter behoudt, maar ga er maar niet vanuit! Ik raad iedereen eens aan om een kijkje te nemen op www.ben.nl , en zich zelf de vraag te stellen welk beeld iemand daar bij jouw oproept... Neem ook eens een kijkje op www.t-mobile.de en vergelijk het beeld dan eens met elkaar...
Met wie zou je liever een contract af willen sluiten, met Ben of T-mobile (image gezien dan hé!)
Ik ga dus voor Ben, omdat dat mij enorm aanspreekt, T-mobile doet zich voor als een grote multinational waar het stereotype beeld van klopt, weinig aandacht voor de klant en weinig klantbinding, iets wat bij Ben totaal niet is!
Nooit heb ik een telefoon bedrijf gezien dat zo aan klantbinding gedaan heeft, Ben had 't allemaal, en nu geven ze dat allemaal op!
Want er staat wel er verandert niets, geloof je 't zelf! 'tuurlijk verandert er iets!
Ik hoop dat T-mobile in Nederland 't zelfde imago wil behouden als ze met Ben in de markt gezet hebben, maar ik ben er bang voor, O² en Vodafoon hebben ook dezelfde status en imago's van hun moederbedrijven gekregen, ik hoop echt van harte dat dat met Ben niet 't geval is!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Dutchtone->orange m'n nokia 6310 geeft dat zelfs al aanDaMorpheus schreef op 15 January 2003 @ 12:56:
[...]
mxstream => kpnadsl
telfort => o2
libertel => vodafone
| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
Verwijderd
Op BEN.nl kun je kijken hoe het in zijn werk gaat.Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 16:55:
Kan je nergens na kijken of de voorwaarden veranderen?
Alles blijft hetzelfde alleen de naam veranderd.
Dutchtone = OrangeDaMorpheus schreef op 15 januari 2003 @ 12:56:
[...]
mxstream => kpnadsl
telfort => o2
libertel => vodafone
Verwijderd
Dat zeggen ze nu om de mensen gerust te stellen...Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 17:14:
[...]
Op BEN.nl kun je kijken hoe het in zijn werk gaat.
Alles blijft hetzelfde alleen de naam veranderd.
Ze zeggen niet dadelijk moet je 5 euro cent meer gaan betalen.
want niet iedereen weet dat je dan je contract op kan zeggen.
Maar het gaat mij er om of ik van mijn contract af kan komen
kijk als ze dadelijk een ander bedrijf worden krijgen ze ook andere voorwaarde van t-mobile?
Verwijderd
Dat wat daar op die site staat zal heus wel kloppen.Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 17:22:
[...]
Dat zeggen ze nu om de mensen gerust te stellen...
Ze zeggen niet dadelijk moet je 5 euro cent meer gaan betalen.
want niet iedereen weet dat je dan je contract op kan zeggen.
Maar het gaat mij er om of ik van mijn contract af kan komen
kijk als ze dadelijk een ander bedrijf worden krijgen ze ook andere voorwaarde van t-mobile?
( Je bent wel achterdochtig he
Ik weet niet of je net als bij Vodafone van je contract af kan komen als ze een prijswijziging doorvoeren. De voorwaarden blijven hetzelfde, dat staat tenminste op de site. Ik geloof dat wel omdat het anders zo verschikkelijk veel geld zou kosten. Wat er waarschijnlijk gebeurd is dat mensen die na de 25e (februari) een contract afsluiten waarschijnlijk andere voorwaarden krijgen, nl die van T-Mobile. De "oude" BEN klanten houden de voorwaarden waaronder zij een contract afsloten.
Ik zou het btw ook niet erg vinden als ik dit jaar mijn BEN abbo alweer op kan zeggen
Heb vandaag eindelijk weer eens een factuur mogen ontvangen, ik neem dus aan dat het factuursysteem nu eindelijk overgezet is.
Ik ben het verder volledig met zwahiel eens, BEN is (of was) persoonlijk. De geweldige schrijfstijl als je weer eens een mailtje stuurde: "Ben heeft een oplossing voor jouw probleem. Ben wil jou daar graag over informeren" enz. Dat zul je met een naam als T-Mobile iig niet meer zien, anders zou het toch maar een slap aftreksel zijn. En dan nog die gare roze kleur van T-Mobile, het reclamedrukwerk van Ben vind ik er altijd top uitzien (mooie kleuren etc), moet je je voorstellen wat het straks is om zo'n knalroze papiertje in de bus te krijgen met de tekst "T-Mobile mag jou wel". Brrrr
En dan kunnen ze wel zeggen dat er niets veranderd, maar ooit zal Ben toch met hetzelfde aanbod moeten komen als T-Mobile dacht ik zo. Ze zullen misschien nog wel een jaartje met oude abo's / voorwaarden doorgaan, maar ik denk dat ze toch wel van plan zijn om dat op bijvoorbeeld 01-01-2004 gelijk te trekken met hun _geweldige_ moederbedrijf...
Nee, ik vind al dat multi-national gedoe eigenlijk helemaal niks. Alles moet zo groot en over meerdere landen, maar dat maakt het zo onpersoonlijk. Als ik directeur zou zijn van zo'n netwerk zou ik me minder druk maken over klanten wanneer ik aangesloten zou zijn bij een groot moederbedrijf, die kan die paar miljoen verlies in een jaart wel hebben. Een zelfstandige aanbieder zal toch echt hard moeten werken aan klantenbinding om het jaar succesvol af te sluiten.
Jammer dat Ben zo nodig T-Mobile moet zijn...
Ik ben het verder volledig met zwahiel eens, BEN is (of was) persoonlijk. De geweldige schrijfstijl als je weer eens een mailtje stuurde: "Ben heeft een oplossing voor jouw probleem. Ben wil jou daar graag over informeren" enz. Dat zul je met een naam als T-Mobile iig niet meer zien, anders zou het toch maar een slap aftreksel zijn. En dan nog die gare roze kleur van T-Mobile, het reclamedrukwerk van Ben vind ik er altijd top uitzien (mooie kleuren etc), moet je je voorstellen wat het straks is om zo'n knalroze papiertje in de bus te krijgen met de tekst "T-Mobile mag jou wel". Brrrr
En dan kunnen ze wel zeggen dat er niets veranderd, maar ooit zal Ben toch met hetzelfde aanbod moeten komen als T-Mobile dacht ik zo. Ze zullen misschien nog wel een jaartje met oude abo's / voorwaarden doorgaan, maar ik denk dat ze toch wel van plan zijn om dat op bijvoorbeeld 01-01-2004 gelijk te trekken met hun _geweldige_ moederbedrijf...
Nee, ik vind al dat multi-national gedoe eigenlijk helemaal niks. Alles moet zo groot en over meerdere landen, maar dat maakt het zo onpersoonlijk. Als ik directeur zou zijn van zo'n netwerk zou ik me minder druk maken over klanten wanneer ik aangesloten zou zijn bij een groot moederbedrijf, die kan die paar miljoen verlies in een jaart wel hebben. Een zelfstandige aanbieder zal toch echt hard moeten werken aan klantenbinding om het jaar succesvol af te sluiten.
Jammer dat Ben zo nodig T-Mobile moet zijn...
[ Voor 5% gewijzigd door Rickbv op 15-01-2003 18:37 ]
Verwijderd
Er veranderd niets aan de bestaande contracten/overeenkomsten.Rickbv schreef op 15 januari 2003 @ 18:29:
====KNIP=====
En dan kunnen ze wel zeggen dat er niets veranderd, maar ooit zal Ben toch met hetzelfde aanbod moeten komen als T-Mobile lijkt me. Ze zullen misschien nog wel een jaartje met oude abo's / voorwaarden doorgaan, maar ik denk dat ze toch wel van plan zijn om dat op bijvoorbeeld 01-01-2004 gelijk te trekken met hun _geweldige_ moederbedrijf...
====KNIP=====
Na 25 februari krijgen nieuwe klanten gewoon een ander (lees nieuw) contract/overeenkomst dan de oude klanten hebben. De oude klanten kunnen gewoon hun overeenkomst uitdienen. Bij eventuele verlenging krijgen ze ook een nieuw contract/overeenkomst voorgeschoteld.
VOdafone zit ook in Spanje, of frankrijk een van de twee, heb van de zomer met Ben namelijk via Vodafone gebeld daaro, best maf
Breek je nek voorzichtig
Psies, zo heb ik ook tot vorige maand nog gebeld op mijn oude "Ben Regelmatig" abonnementje van 30 florijnen voor 100 minuten en daarna 30 oudhollandsche centen per minuut. Helaas werd de accu van mijn telefoon wel erg slecht en heb ik vorige maand een nieuw toestel genomen, waardoor ik nu een (duurder) nieuw abonnement heb gekregen
Verwijderd
Precies. Ze laten de huidige contracten gewoon voor wat het is totdat er een verlenging komt ofzo of een wijziging wellicht en dan ga je over op de nieuwe mogelijkheden omdat de oude er niet meer zijn. Lijkt me vrij logisch.
Dat vind ik gek:
Ik heb vorig jaar mijn oeroude abbo: ben vaak 180 min verlengt met twee jaar. De aantekkelijke voorwaarder blijven behouden! Als ik over een jaar dit abbo niet wil opzeggen moeten zij het mij aan blijven bieden! Het kan toch niet dat zij het opzeggen?!?
De enige manier om mij van dit contract af te krijgen is door mij een anbieding te doen die ik niet kan wiegeren!
Ik wacht wel af
Ik heb vorig jaar mijn oeroude abbo: ben vaak 180 min verlengt met twee jaar. De aantekkelijke voorwaarder blijven behouden! Als ik over een jaar dit abbo niet wil opzeggen moeten zij het mij aan blijven bieden! Het kan toch niet dat zij het opzeggen?!?
De enige manier om mij van dit contract af te krijgen is door mij een anbieding te doen die ik niet kan wiegeren!
Ik wacht wel af
Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall
Verwijderd
Ik denk dat ze je geen aanbieding doen hoor. Je mag je contract gewoon uitdienen denk ik.
het zou me anders niet verbazen als ze later toch nog hun tarieven gaan wijzigen...
Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?
Vandaag stond in de Volkskrant dat BEN 50 miljoen euro geïnvesteerd had in z'n naam. Dit wordt nu in 1 keer gegooid.
Ik vond het persoonlijk er jammer dat Ben T-Mobile gaat heten. Ze waren met hun reclames toch 1 van de weinige waarbij ik niet weg zapte als ze op tv kwamen. Op de radio vielen ze met hun aparte geluid (denk vooral aan de stemmen) ook erg op.
Ik vond het persoonlijk er jammer dat Ben T-Mobile gaat heten. Ze waren met hun reclames toch 1 van de weinige waarbij ik niet weg zapte als ze op tv kwamen. Op de radio vielen ze met hun aparte geluid (denk vooral aan de stemmen) ook erg op.
Wow jij let veel op de imago en persoonlijkheid en al dat zooi. BEN lid van BEN omdat BEN goedkoop is. Klaar punt uit.zwahiel schreef op 15 January 2003 @ 17:09:
Ik vraag me een ding af...
T-mobile zit ook in de States.... daar zorgen ze voor de hotspots op openbare plekken zoals de starbucks koffie zaak. Hopelijk komen ze hier ook met hotspots zodat we de mogelijkheid hebben om op openbare plekken het net op te kunnen gaan.
Assume there are no rules and it's one big free for all
Ben is niet zo goedkoop als je denkt, dus dat valt reuze mee ja... en ja ik let op 't imago, weet je waarom!? Omdat iedereen dat onbewust ook doet!Alpha-sphere schreef op 16 januari 2003 @ 15:07:
[...]
Wow jij let veel op de imago en persoonlijkheid en al dat zooi. BEN lid van BEN omdat BEN goedkoop is. Klaar punt uit.
T-mobile zit ook in de States.... daar zorgen ze voor de hotspots op openbare plekken zoals de starbucks koffie zaak. Hopelijk komen ze hier ook met hotspots zodat we de mogelijkheid hebben om op openbare plekken het net op te kunnen gaan.
Neem als voorbeeld de KPN... daar stelt iedereen zich bij voor dat het grootschalig is en dat er weinig aandacht voor klanten is... een klant meer of minder maakt niet uit denken ze daarn, winst staat voorop!
Neem nu Ben, het straalt kleinschalig uit, waar men nog aandacht heeft voor klanten, maar ondergronds toch grootschalig bezig is, toch merk je daar als klant niet veel van, ze zullen hun best doen om jouw als klant te houden! Winst staat zeker voorop, maar dat laten ze jouw als klant niet merken!
Dat is het image van een bedrijven die ze zelf vormen.
Image belangrijk voor klantbinding, als je wilt dat je klanten ook (denken dat ze) meedoen binnen je bedrijf dan ben je goed bezig en dat deed Ben dan ook volop! Klanten het gevoel geven dat je om ze geeft en ze goed koesteren, tenslotte zijn het je grootste inkomensbronnen die diezelfde klanten opbrengen! Zij maken je groot, en als je als je groter bent dan toch nog diezelfde mentaliteit naar je klanten vol kan houden ben je goed bezig, en daar helpt een duidelijke naam en een duidelijk image goed bij, en dat hebben ze bij Ben goed begrepen, maar als ik T-Mobile eens bekijk twijfel ik of dat image behouden blijft, ik denk 't eerlijk gezegt namelijk niet!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
2,5 jaar geleden was Ben 1 van de goedkoopste providers. Ben was toen wel anders als die andere provider maar om nou te zeggen dat ik daarom bij ben een abo ben gaan afsluiten, nee.zwahiel schreef op 16 January 2003 @ 15:28:
[...]
Ben is niet zo goedkoop als je denkt, dus dat valt reuze mee ja... en ja ik let op 't imago, weet je waarom!? Omdat iedereen dat onbewust ook doet!
Neem als voorbeeld de KPN... daar stelt iedereen zich bij voor dat het grootschalig is en dat er weinig aandacht voor klanten is... een klant meer of minder maakt niet uit denken ze daarn, winst staat voorop!
Neem nu Ben, het straalt kleinschalig uit, waar men nog aandacht heeft voor klanten, maar ondergronds toch grootschalig bezig is, toch merk je daar als klant niet veel van, ze zullen hun best doen om jouw als klant te houden! Winst staat zeker voorop, maar dat laten ze jouw als klant niet merken!
Dat is het image van een bedrijven die ze zelf vormen.
Image belangrijk voor klantbinding, als je wilt dat je klanten ook (denken dat ze) meedoen binnen je bedrijf dan ben je goed bezig en dat deed Ben dan ook volop! Klanten het gevoel geven dat je om ze geeft en ze goed koesteren, tenslotte zijn het je grootste inkomensbronnen die diezelfde klanten opbrengen! Zij maken je groot, en als je als je groter bent dan toch nog diezelfde mentaliteit naar je klanten vol kan houden ben je goed bezig, en daar helpt een duidelijke naam en een duidelijk image goed bij, en dat hebben ze bij Ben goed begrepen, maar als ik T-Mobile eens bekijk twijfel ik of dat image behouden blijft, ik denk 't eerlijk gezegt namelijk niet!
en waarom is BEN dan minder goedkoop dan wij denken?zwahiel schreef op 16 January 2003 @ 15:28:
[...]
Ben is niet zo goedkoop als je denkt, dus dat valt reuze mee ja...
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Heb je een nieuw abbo afgesloten of verlengt? verlengen moet voor oude voorwaarden kunnenkleinelievewolff schreef op 15 January 2003 @ 21:07:
Psies, zo heb ik ook tot vorige maand nog gebeld op mijn oude "Ben Regelmatig" abonnementje van 30 florijnen voor 100 minuten en daarna 30 oudhollandsche centen per minuut. Helaas werd de accu van mijn telefoon wel erg slecht en heb ik vorige maand een nieuw toestel genomen, waardoor ik nu een (duurder) nieuw abonnement heb gekregen
Breek je nek voorzichtig
Ja precies, als je je abo verlengt dan heb je recht op een nieuwe telefoon met korting + dat je je oude voorwaarde behoud.The_PyroPath schreef op 16 January 2003 @ 20:15:
[...]
Heb je een nieuw abbo afgesloten of verlengt? verlengen moet voor oude voorwaarden kunnen
Ik heb mn telefoon alvast aangepast 
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Sorry voor de kick, maar hebben jullie vandaag die geweldige reclame op radio538 gehoord? Om 2 uur, iets van 3-4 minuten lang BEN: "10000 gratis Nokia 7650's bij een 2 jarig ben-vaak abonnement. 9999 gratis Nokia's 7650 bij een 2 jarig ben-vaak abonnement. 9998 gratis Nokia 7650's bij elk 2 jarig ben-vaak abonnement. Ga nu naar de winkel.... enz" Echt machtig gewoon! Die marketing/reclame afdeling van Ben is/was gewoon SUPER 
Trouwens donderdag die folder gekregen van Ben, met daarin gedeeltelijk de nieuwe style van T-Mobile... OM TE JANKEN
Het lijkt wel de nieuwe uitgave van de fancy
Trouwens donderdag die folder gekregen van Ben, met daarin gedeeltelijk de nieuwe style van T-Mobile... OM TE JANKEN
Verwijderd
Ja het is roze met grijs, heb het in de het buitenland al vaak gezien. Echt niet dat ik het na het verlopen ga verlengen. BEN was juist BEN.. en nu ist net als Vodavoon of KPN ofzo.. saai, duur en bla.. wat blijft er over, Dutchtone en O2Rickbv schreef op 18 January 2003 @ 19:23:
Sorry voor de kick, maar hebben jullie vandaag die geweldige reclame op radio538 gehoord? Om 2 uur, iets van 3-4 minuten lang BEN: "10000 gratis Nokia 7650's bij een 2 jarig ben-vaak abonnement. 9999 gratis Nokia's 7650 bij een 2 jarig ben-vaak abonnement. 9998 gratis Nokia 7650's bij elk 2 jarig ben-vaak abonnement. Ga nu naar de winkel.... enz" Echt machtig gewoon! Die marketing/reclame afdeling van Ben is/was gewoon SUPER
Trouwens donderdag die folder gekregen van Ben, met daarin gedeeltelijk de nieuwe style van T-Mobile... OM TE JANKEN![]()
Het lijkt wel de nieuwe uitgave van de fancy
kijk bij de andere aanbieders en vergelijk!Whuzz schreef op 16 January 2003 @ 16:54:
[...]
en waarom is BEN dan minder goedkoop dan wij denken?
Mijn Nokiaatje geeft het inderdaad ook al aan.Dutchtone->orange m'n nokia 6310 geeft dat zelfs al aan
Ik vind van niet. Met die 50 miljoen hebben ze 1,4 miljoen klanten binnengehaald. Vanaf nu spenderen ze hun marketingbudget aan het promoten van de naam T-mobile en blijven daar (hopelijk) nieuwe klanten mee binnenhalen. Of ze dat budget nou spenderen aan de ene of aan de andere naam maakt niet zoveel uit.Vandaag stond in de Volkskrant dat BEN 50 miljoen euro geïnvesteerd had in z'n naam. Dit wordt nu in 1 keer gegooid.
Slambam_ schreef op 18 January 2003 @ 20:33:
[...]
Ik vind van niet. Met die 50 miljoen hebben ze 1,4 miljoen klanten binnengehaald. Vanaf nu spenderen ze hun marketingbudget aan het promoten van de naam T-mobile en blijven daar (hopelijk) nieuwe klanten mee binnenhalen. Of ze dat budget nou spenderen aan de ene of aan de andere naam maakt niet zoveel uit.
Volgens mij was jij niet echt goed in marketing ofwel?
maarehm.. vind het erg jammer... heb eigenlijk al jaren een ben abo (vanaf het begin).. bevalt erg goed... die 2 keer dat ik de helpdesk heb gebeld ook erg koel behandeld.. gewoon heel relax allemaal
tel er maar niet opTom schreef op 18 januari 2003 @ 20:50:
[...]
Volgens mij was jij niet echt goed in marketing ofwel?die investering is niet alleen om meer klanten binnen te halen, maar juist voor naamsbekendheid (wie kent Ben nou niet?)
maarehm.. vind het erg jammer... heb eigenlijk al jaren een ben abo (vanaf het begin).. bevalt erg goed... die 2 keer dat ik de helpdesk heb gebeld ook erg koel behandeld.. gewoon heel relax allemaalik moet toegeven dat als m'n abo nu afloopt (tijdje terug laten verlengen zodat ik wat korting kreeg op een toestel) ik misschien es ga kijken voor wat anders.. benieuwd of alles even relax blijft als het T-mobile is..
Verwijderd
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
zwahiel schreef op 16 January 2003 @ 15:28:
[...]
--------------------------------------------------------------------------------
Voorbeeldje:
Vodafone 60 60 € 0.00 € 16.50
KPN Mobile 60 60 € 0.00 € 16.50
Ben Regelmatig 75 € 0.00 € 15.00
Dan heb ik bij ben 15 minuten meer voor 1,5 euro minder
KPN Mobile 120 120 € 0.00 € 23.50
Vodafone 120 120 € 0.00 € 23.50
Ben Vaak 150 € 0.00 € 22.50
Hier zelfs een half uur !! meer voor een euro in de maand minder.
Dus wat je zegt is volslagen onzin, en daarom heb ik ook al 2 jaar ben omdat ze goed en goedkoop zijn.
Heb net in oktober weer voor 2 jaar bijgetekend en ik zie wel wat er rond de tijd dat mijn contract verloopt het aanbod is.
[...]
Dan moet je zelf eens wat beter gaan kijken want bij ben krijg je altijd meer belminuten voor een bepaald bedrag als bij andere providers.
Voorbeeldje:
Dus wat je zegt is volslagen onzin, en daarom heb ik ook al 2 jaar ben omdat ze goed en goedkoop zijn.
Heb net in oktober weer voor 2 jaar bijgetekend en ik zie wel wat er rond de tijd dat mijn contract verloopt het aanbod is.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 10:34 ]
Het enige voordeel van de andere aanbieders is dat ze vaak smsjes in de belbundel hebben zitten, maar qua bellen is BEN een van de meest doorzichtige en voordelige.Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 10:31:
quote:
[...]
[...]
Dan moet je zelf eens wat beter gaan kijken want bij ben krijg je altijd meer belminuten voor een bepaald bedrag als bij andere providers.
Voorbeeldje:
Niemand heeft zo'n goedkoop abonnement als Ben met Ben Soms, zelfs O2 is voor weinig bellers niet goedkoper.
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Check dit :
Op deze pagina (www.benwordttmobile.nl.nu) kun je de actie steunen om te zorgen dat Ben haar naam niet veranderd
Op deze pagina (www.benwordttmobile.nl.nu) kun je de actie steunen om te zorgen dat Ben haar naam niet veranderd
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Ben heeft vanavond op tv bekend gemaakt dat ze weer terug zijn. In een voor mij super irritante reclame (hij is veel te opdringerig) van een paar minuten presenteren ze zichzelf als een provider voor alle (sub)culturen en waar iedereen zich in thuis zal voelen. Nou, ik voel me totaal niet aangesproken op de hele look en bijna complete inhoud van de reclame. De enig interessante zin vond ik dat je per maand kan opzeggen en nergens aan vast zit. Daar voel ik me dan wel weer meteen op aangesproken. 
www.ben.nl
Reclame heb ik voor het eerst gezien om half 8 en net weer om half 9. Website was meteen vrij langzaam.
[edit] zag net dat er al een nieuw topic is gestart. sorry.
www.ben.nl
Reclame heb ik voor het eerst gezien om half 8 en net weer om half 9. Website was meteen vrij langzaam.
[edit] zag net dat er al een nieuw topic is gestart. sorry.
[ Voor 4% gewijzigd door Paquito op 18-02-2008 20:34 ]
Ok dan
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()