Toon posts:

[AMD] Copper shim

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje:

Ik heb dus een COPPER SHIM van Thermaltake, deze wil ik plaatsen over een AMD Atlhon MP 2200+, maar de koperen copper shim valt over sommige Lx bruggen heen.

Kan dit kwaad?

http://www.thermaltake.co...ts/accessories/shimxp.gif

Verwijderd

Ja, als de verkeerde punten met elkaar contact maken wel ja.

Aangezien de staat van de Lx-bruggen oa de standaard multiplier, standaard fsb, en of de proc MP of XP is (en zelfs standaard corevoltage als ik me niet vergis) bepalen, kan je wel bedenken wat er gebeurt als de verkeerde bruggen onderling contact maken.

'T is niet voor niets dat er voor bv de XP en de oudere Thunderbirds verschillende shims zijn.

edit:
Wat toegevoegd

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 12:58 ]

Verwijderd

Lijkt mij wel. Zo veroorzaak je kortsluiting. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen. En hem dus niet plaatsen

BTW heb je hem wel goed erop geplaatst. Het uitgesneden nokje van de copper shim. Over het pijltje rechtsonder op de proc.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 12:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Yeap 'ik heb 'em goed geplaatst. Op de XP past ie goed maar op de MP zitten meer Lx bruggen. dus vandaar de vraag.

• connected
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 22:07

connected

tja daarnet deed ie nog :P

hier paste ie ook niet op mijn 2200 cpu's ik heb er gewoon een plakbandje tussen gadaan :)

Verwijderd

Pas op voor de Bruggen zodra ze met elkaar kontakt maken kan je het vergeten

Verwijderd

plakbandje moet wel lukken geen probleem. alleen zorgen dat ie er goed overheen zit.
Pagina: 1