• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 08:25
Is het mogelijk om in MS Activesync (of een ander softwarepakket) in te stellen welke Outlook folders moeten worden gesynchroniseerd met de iPaq?

Het gaat om een secretaresse die in Outlook (als Exchange client) in een scherm haar eigen inbox en calendar ed heeft en ook de inbox, calendar en andere folders van de professor.
Nu wil ze de inbox van de prof synchroniseren met z'n iPaq maar de Activesync software pakt standaard haar eigen inbox en calendar folders om mee te synchroniseren...

Alternatieve ideeen om dit op te lossen zijn ook welkom!

Verwijderd

Je kan iig binnen activesync 3.6 selecteren welke mappen gesynchroniseerd moeten worden met je PDA. Dit doe je via de optie OPTIONS in het activesync scherm. Misschien dat je hier wat aan hebt?

• Leader98
Maar kan je dan alleen kiezen of je de inbox wilt synchen of kan je ook kiezen WELKE inbox je gaat synchen?
Ik ga het in elk geval proberen!

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01-03 15:35
Elke willekeurige folder kan geselecteerd of gedeselecteerd worden. No prob :)

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:46

rammes

koekebakker 1e klas

ik denk dat leader98 bedoelt of het mogelijk is om andere mailboxen te selecteren en daarin submappen te syncen nou ik heb hier een exchange 5.5 server met active sync 3.6 maar ik krijg het NIET voor elkaar...

Ik zou het doen!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03 12:15

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Volgens mij kun je niet echt aangeven welke inbox je wilt syncen.
Ze zal dus denk ik met 2 Outlook-profielen moeten gaan werken, of het zaakje zoals het nu is omdraaien.
Dus: standaard de inbox van de prof. openen en die van haarzelf erbij zetten.
Dan kan Activesync gewoon de inbox (en eventuele andere mappen) syncen.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Leader98
Helaas bepaald je naam of je als bovenste in het Outlook scherm komt te staan en dus gesynct wordt... Dus secretaresse A en professor Z hebben een probleem...

De prof moet zelf maar de iPaq syncen en dus leren hoe ie z'n pc aan moet zetten :)
Pagina: 1