Toon posts:

[director MX] hoe laat ik zien dat ik dit gemaakt heb..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op dit moment bezig om een cd-rom productie te maken in director. Nu wil ik, dat als je bijvoorbeeld met je rectermuisknop op het bestand klikt, dat je te zien krijgt dat mijn naam daar komt te staan. Als ik nu een projector zou maken, dan krijg je versie en naam van macromedia enzow.. das niet de bedoeling, ik weet alleen niet hoe ik dat eventueel aan zou kunnen passen.. ( en óf het kan ;) ) is er iemand die me dat kan vertellen?! alvast bedankt

Verwijderd

Da's grappig, ik werk al 5 jaar met Director maar ik heb me eigenlijk nooit afgevraagd of dat uberhaupt kan... Na wat rondneuzen lijkt het niet te kunnen vanuit Director zelf. Ik denk dat je even moet zoeken naar een tooltje dat dit kan voor alle programma's. Anders moet je even een vraag posten in de zeer actieve nieuwsgroepen over Director.

Verwijderd

ik weet dat microsoft een progje heeft om de info in executables aan te passen; ik heb het nl ook eens gedaan met een flash projector........ik weet alleen de naam van dat progje niet meer. probeer ut voor je te vinden.

• hobbit_be
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07-2025
zoiets noemt een resource editor (dan zou google toch wel een pak moeten teruggeven).

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 12:07:
Da's grappig, ik werk al 5 jaar met Director maar ik heb me eigenlijk nooit afgevraagd of dat uberhaupt kan...
Kijk, deze jongen stelt wel eens nuttige vragen ;) ik ga zelf ook even op zoek naar dat tooltje, maar hoop ook dat jullie meezoeken.. mocht ik het vinden, dan post ik het hier.. anyways, thanxz 4 the support..

• niekw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-07 09:42

niekw

Can('t) do with(out)

Ik heb daar ook al eens naar gezocht; bij Macromedia op de website staat alleen een methode om de icoon te vervangen.

Het enige programma dat ik ken, dat meer kan, is Versiown van de firma Goldshell (www.goldshell.com). Hiermee kun je de icoon en de info-teksten van een projector vervangen.

Werkt prima!

~~ Friebel ~~

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
je hebt ook resource hacker, daarmee kan je zo'n beetje alles veranderen wat je maar wilt :)
ik weet uit mijn hoofd geen download link maar ons aller vrind google zou ons toch moeten kunnen helpen :)

met een hamer past alles

Pagina: 1