Klein (en hopelijk voor jullie) simpel vraagje.
Ik heb een access database gemaakt voor een filmdatabase (DVD). Hierin zitten een aantal checkboxes (yes/no format) om aan te kunne geven of de DVD beschik over ned. ondertiteling, DTS enz.
Dit alles wil ik via asp laten uitspugen in een browser. Nu wil ik, als de dvd beschikt over bovenstaande items, een image laten zien in de html output.
Code die ik tot dusver in elkaar heb geknutseld :
Nu moet daar dus iets achter komen om de images te laten zien als de kolom 'nl_sub' in het eerste record aangevinkt is in access.
Kan iemand mij in de goede richting wijzen, of zelfs wat code in elkaar propen als het erg simpel is.
Ik heb de links uit de faq al bezocht maar weet niet goed waar ik naar moet zoeken.
Ik heb een access database gemaakt voor een filmdatabase (DVD). Hierin zitten een aantal checkboxes (yes/no format) om aan te kunne geven of de DVD beschik over ned. ondertiteling, DTS enz.
Dit alles wil ik via asp laten uitspugen in een browser. Nu wil ik, als de dvd beschikt over bovenstaande items, een image laten zien in de html output.
Code die ik tot dusver in elkaar heb geknutseld :
ASP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
| <table border="0" cellpadding="3" cellspacing="3" margin="0"> <tr> <td width="135" align="right"> </td> <td width="325"><%=RS("movie")%></td> <td width="60"><a href="http://us.imdb.com/Title?<%=RS("imdb_number")%>" target="_blank">imdb link</a></td> </tr> <tr> <td width="135" align="right"> </td> <td width="385"> <font size="-2" color="#B9B9B9"> <span style="cursor:hand" onClick="expandit(this)">more info</span> <span style="display:none" style=&{head};><p> <table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" margin="0"> <tr> <td class="info" width="175">imdb rating</td> <td class="info" width="125"><%=RS("imdb_rating")%></td> </tr> <tr> <td class="info" width="175">dimensions</td> <td class="info" width="125"><%=RS("dimensions")%></td> </tr> <tr> <td class="info" width="175">lenght</td> <td class="info" width="125"><%=RS("lenght")%></td> </tr> <tr> <td class="info" width="175">box id [dbase number]</td> <td class="info" width="125"><%=RS("dvdbox_id")%> [<%=RS("autonumber")%>]</td> </tr> </table> </span> </font> </td> </tr> </table> |
Nu moet daar dus iets achter komen om de images te laten zien als de kolom 'nl_sub' in het eerste record aangevinkt is in access.
Kan iemand mij in de goede richting wijzen, of zelfs wat code in elkaar propen als het erg simpel is.
Ik heb de links uit de faq al bezocht maar weet niet goed waar ik naar moet zoeken.
[ Voor 27% gewijzigd door Domino op 15-01-2003 14:36 ]