Overhead PRojector wattage vraag..

Pagina: 1
Acties:

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:44
Ik kan waarschijnlijk een overhead projector cheap krijgen..de enigste informatie die ik erover heb is dat het een wat oudere overhead is met een 800 W projectielamp die overigens nog goed werkt...'

is dit voor mij als ik nog zo een datavieuw lcd-panel heb...dus om mijn comp hierop aan te sluiten? Genoeg watts? Of zal dit een TE-verouderde machine zijn..

ehhhh..HOI

Verwijderd

800 watt is veel licht hoor, ik ken die dataview dingen niet. Maar als die speciaal ontwikkeld zijn voor een overheadprojecter dan zal het wel moeten werken. Maar bij daglicht heb je bijna altijd problemen dan heb je wel veel lichtopbrengst (lees lumen) nodig.

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:44
maar als je een kamer pikdonker kan maken dan is dit goed?

Is het wijs on zo'n ding aan te schaffen? gaan ze snel stuk?Maakt het uit dat het een wat oudere is? Dit soort dingen zie je niet zo gauw ergens staan daarom deze vrage...

ehhhh..HOI

Verwijderd

Die dingen zijn robuust, lampen voor overhead zijn betaalbaar. En als ik zie hoe lang die dingen hier bij ons al in de uni staan, dan kan het bijna geen miskoop zijn. Alleen hoe het gaat werken met je lcd weet ik niet, maar in een pikdonkere kamer moet het wel werken. Zie anders ook http://www.diyaudio.com/f...display.php?s=&forumid=20

Verwijderd

Ik heb zelf een OHP met een lamp van 36o Watt en dat is al erg fel. 800 Watt lijkt me wel erg veel, maar het moet dus zeker genoeg zijn.