Toon posts:

[Girotel] Site niet bereikbaar na plaatsen Broadband router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste : Ik heb de help gebruikt maar geen bevredigend antwoord kunnen vinden.

Mijn prboleem is het volgende .. ik heb een girorekening en die bekeek ik dagelijks via me internet online. Ik zit op internet via Kabelfoon Super Abbonement. Nu heb ik U.S.Robotics Networking Broadbandrouter 8000A in me netwerk gezet die mijn internet deeld naar 2 pc's helaas kan ik na het plaatsen alle sites behalve girotel niet meer bereiken. hij laad hem niet meer. Haal ik de router er tussen vandaan dan kan hij da pagina normaal wel laden. Dus aan een cache probleem ofzo ligt het niet. Alleen heb ik niet in de handleiding of op internet en zelfs nieto p GoT kunnen vinden hoe ik er voor kan zorgen dat girotel die met SSL werkt goed kan routeren naar me PC zodat ik me bankzaken kan doen. Heeft iemand hier de oplossing voor.

ik heb ook de FAQ's grondig doorgespit.. In handleiding wordt nauwelijks tot niks voer dit soort zaken uitgelegd. Ik hoop dat iemand mij hier op GoT me kan helpen die dezelfde problemen of soortgelijke problemen heeft gehad.

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:20

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.