[windows.net] pop-server onder een ip

Pagina: 1
Acties:

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-08 22:31
ik draai nu de standaard popserver van windows.net , heb ADSL en en een vast ip..
hoe stuurt iemand mijn nu een email ?
stel ik heb een ip 1.1.1.1 , kan iemand dan een email sturen naar naam@1.1.1.1 ??
de smtp van planet vond van niet, dus moet dit dan wel ?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

zover ik weet doen de meeste mailserver een eenvoudige check of er een geldig email adres getyped word dus bla@hoi.nogiets

xs4all slikt het trouwens ook niet.

zorg dat je een (sub) domeinnaam krijgt ......
je hebt er wel eentje .......maar geen makelijke
kijk even op

http://www.nl.eu.org/

www.dyndns.org oid

of

[ Voor 11% gewijzigd door Fish op 15-01-2003 20:31 ]

Iperf

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij XS4ALL moet je bsmtp aanvragen en dan werkt het op je hostname. Werkt hier perfect.
Alleen ik vraag me af hoe een mailtje de route naar jouw mailserver moet gaan vinden.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Door een DynamicDNS Host account te nemen bij bijvoorbeeld dyndns.org / www.mine.nu.

Maak een host aan met een wildcard en de rest regel je lokaal af.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

blackd schreef op 15 January 2003 @ 20:31:
Bij XS4ALL moet je bsmtp aanvragen en dan werkt het op je hostname. Werkt hier perfect.
Alleen ik vraag me af hoe een mailtje de route naar jouw mailserver moet gaan vinden.
ik bedoel als je telnet naar de smtp server en mail to:bla@213.XXX.XXX.XXX doet vreet ie het mooi niet ..........

verder heb ik idd ook bsmtp lopen ..
maar bij planet (bij een vriend) is dat kut geregeld, je kunt niet je eigen subdmein veranderen enzo. xs4all is wel erg o.k. wat dat betreft

Iperf