Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ACM: feature search] Waarom staat hij standaard op OF?

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dat is dus extreem irritant...iedereen die ik ken gromt af en toe omdat ie rare results krijg, omdat ie vergeten is em op EN te zetten...
Kan dit niet standaard worden?

Verwijderd

LA > BUG :)

= feature request voor ACM :)

• Glacier
  • Niet online
oops, per ongeluk in het verkeerde window gepost |:(

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Euhms... als je wel es zoekt op meer dan 2 woorden, met als idee dat je extra woorden toevoegt die er niet perse in hoeven te staan, maar _als_ ze gevonden worden het topic wel extra mogen waarderen, dan weet je dat OF veel handiger is standaard dan EN.

Sowieso maakt het geen fluit uit, want de meeste topics die je met EN bovenaan vindt komen met OF ook bovenaan (tenzij je erg veel woorden opgeeft), bij mijn weten...

• Glacier
  • Niet online
ACM schreef op 15 januari 2003 @ 12:55:
Euhms... als je wel es zoekt op meer dan 2 woorden, met als idee dat je extra woorden toevoegt die er niet perse in hoeven te staan, maar _als_ ze gevonden worden het topic wel extra mogen waarderen, dan weet je dat OF veel handiger is standaard dan EN.

Sowieso maakt het geen fluit uit, want de meeste topics die je met EN bovenaan vindt komen met OF ook bovenaan (tenzij je erg veel woorden opgeeft), bij mijn weten...
euh, als dat zo is, waarom is de EN/OF keuze er dan :?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

omdat je wellicht soms de zoekmachine wil dwingen _al_ je woorden te zoeken en alle andere resultaten te negeren :?

• Glacier
  • Niet online
ACM schreef op 15 January 2003 @ 23:03:
omdat je wellicht soms de zoekmachine wil dwingen _al_ je woorden te zoeken en alle andere resultaten te negeren :?
ja, dat kan :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.