altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

http://www.alienware.com/main/system_pages/area51-m.asp
Kan geleverd worden met een 3.06 Ghz proc
Dus deze is alweer stukken trager
Verder leuk systeem hoor, maaruh, wil je die kopen ofzow..?
[ Voor 3% gewijzigd door HaaZ op 15-01-2003 11:08 ]
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
1.) Apple Powerbook G4

2.) Toshiba Satellite 5200-801

3.) Toshiba Satellite 5100-603
had er toch minimaal 4 verwacht op zo'n ding.
powerbook van apple is heel mooi idd....jammer dat er een appel in huist
altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)
Dual Opteron 248 Nu met Asus X800XT PE @ X850XT PE Server.
Zo'n Quadro 4 is leuk voor het professinele werk... misschien is die laptop wel gemaakt om prof. grafisch werk ermee te verrichten?Dionysus007281 schreef op 15 January 2003 @ 11:37:
Waarom zit er nou een Quadro 4 in een laptop? Is dit beter ivm. warmte ofzo?
Ik vind die Apple Powerbooks nog altijd een van de mooiste laptops trouwens, vooral qua uiterlijk.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
mooier,RobbyNitroz schreef op 15 januari 2003 @ 11:02:
Diz de phatste die ik tot nu toe kon vinden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en met phatste bedoel ik qua performance EN qua looks
specs zijn minimum specs!
15" UXGA, 1.9GHz, Windows XP Pro
• Mobile Intel® Pentium® 4 Processor
1.9GHz - M
• 15" UXGA (1600x1200 res.)
• 512MB DDR266 SDRAM (single DIMM)
• 64MB NVIDIA™ Quadro4 500 Go GL
• 60GB (5400RPM) UDMA 100 hard drive¹
• Modular DVD/CD-RW Combo drive
• Integrated modem and LAN
• Three-year International Limited Warranty²
• Microsoft Windows XP Professional
• CELSIUS Mobile H, FPCM60102
is er nog mooier?!!?![]()
tja ik denk het wel.
als ik mijn Packard Bell notebookje volstamp met mem dan kom ik een heel eind (ook al heb ik dan het model met een celeron erin) maar een 128MB Radeon vind ik persoonlijk leukerder
de rest is lelijk als de nacht of appel
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Je moest zeker opeens wat foto's laten maken? "voor de zekerheid?"Verwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 09:59:
die laptop heeft me tandarts volgens mij ( was er gister en zat al volte kijken naar zijn laptop.)
Ik heb ook gekeken naar de Promedion serie, maar ik denk dat de kwaliteit van de Asus toch hoger is. De sys. specs van de Promedion zijn (voor hetzelfde geld) misschien wel hoger, maar je hebt al geen mobiele proc.
Hoe zien jullie de kwaliteit van de Promedions (iemand ervaring?)? Moet ik toch voor de Promedion gaan, of is de Asus de beste in de prijsklasse rond de 2000 euro?
Verwijderd
hij moest een foto van mij makenVerwijderd schreef op 16 January 2003 @ 10:02:
[...]
Je moest zeker opeens wat foto's laten maken? "voor de zekerheid?"
Een 2,4Ghz of hoger processor is natuurlijk leuk maar als het een desktop processor is en hij dus 60-70 watt aan vermogen slurpt, dan is na 1 uur gebruik je accu wel leeg.
Heb je eindelijk een leuke laptop, zeul je je weer een breuk aan het verlengsnoer.
Ik heb zelf daarom een Asus L3800c 1,8Ghz mobile gekocht met 512Mb,40 gb schijf en een radeon 7500 video.
Prachtig ding , schitterend beeld op 1400 bij 1050,snel genoeg voor mijn toepassingen en ik kan er 3 uur mee werken voordat hij weer opgeladen wil worden.
Een broer van een vriend van mij heeft een laptop met een 2,4Ghz processor en hij mag de accu dus binnen een uur weer gaan opladen!
Systeem: Abit IC7-G + 2 x Maxtor 120Gb + 1024MB Corsair TWINX PC3200 + Pentium IV 2,8Gb Radeon 8500le Iiyama A902MT + Plextor PX-708a