Verwijderd

Topicstarter
Mogguh.

Ik heb net een nieuwe muis. Een beretoffe zelfs. Eentje met MX-techno, ga maar na hoe blits ik wel niet ben.

Alleen hij wiebelt een beetje op m'n bureau (zeg maar het idee van een tafel met twee poten langer dan de andere twee). Nu gaan die nopjes eronder waarschijnlijk wel slijten zodat alles op gelijke hoogte komt, maar kan iemand me vertellen hoe lang zoiets gaat duren?

Elke keer als ik klik helt dat ding weer over naar de andere kant, en dat werkt behoorlijk vervelend. Als het te lang duurt ga ik hem liever inruilen voor een andere die gewoon recht staat.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dan kun je hem beter meteen inruilen want die 'noppen' staan er niet bekend om dat ze snel slijten. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-03 17:31

megaleo

Special member

Precies!! Terug ermee naar de zaak waar je hem hebt gekocht! Dat is toch heel niet prettig werken met zo'n leipe ding! 8)7

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 21:09
dat heb ik ook .. maar niet op alle delen van mijn tafel (denk dus dat het eigenlijk aan de tafel licht) .. verder stoor ik me er niet erg veel aan .. is wel leuk als zenuwtrekje .. met je muis schommelen

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08-2025

TheKeeper

In 2 words: NO!

ga nieuwe nopjes halen of sloot nopjes van je oude muis af en zet die eronder....

wel zonde van zo'n nieuw ding. Garantiebewijs dan maar?? En inruilen voor nieuwe (zelfde model).

Verwijderd

Hebben jullie van die flinstone meubels? :D Zo niet, omruilen die hap.

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:11

rammes

koekebakker 1e klas

koop een trust ;)

Ik zou het doen!

Verwijderd

TheKeeper schreef op 16 januari 2003 @ 11:01:
ga nieuwe nopjes halen of sloot nopjes van je oude muis af en zet die eronder....
Zijn die nopjes gewoon te koop? want bij mij Logitech Ifeel muis zijn ze allemaal losgelaten, en kwijtgeraakt.
Opzich schuift het prima zonder nopjes, maar met is denk toch net ff wat beter :)

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-03 17:31

megaleo

Special member

Wat doen jullie allemaal met jullie muis? 8)7 Gebruiken jullie schuurpapier als muismat ofzo? Ik heb nog nooit gehad dat ik die nopjes ben kwijtgeraakt. En ik heb allerlei merken muizen gehad. Zowel op werk als thuis.

Verwijderd

Nee, er zat een schroefje aan de zijkant van het vlak waar ik me muis altijd schuif, en als ik dan een beetje fanatiek UT zat te spelen, vlogen de nopjes om me oren :P

Maar heb nu een nieuw bureau zonder schroefjes, dus vroeg ik me af of ik nieuwe nopjes kan kopen en eronder kan lijmen/plakken?

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:23
Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 12:48:
[...]

Zijn die nopjes gewoon te koop? want bij mij Logitech Ifeel muis zijn ze allemaal losgelaten, en kwijtgeraakt.
Opzich schuift het prima zonder nopjes, maar met is denk toch net ff wat beter :)
ff logitech mailen, heb je ze zo in je mailbus.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-03 15:10

Goku33

Ownage!

je kan ook van die mouse skatez kopen, die werken nog beter dan de standaard "nopjes"

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

die glidepads kan je gratis aanvragen bij logitech :d
ik krijg ze binnen nu en 2 weken

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

pokeran schreef op 16 January 2003 @ 21:31:
die glidepads kan je gratis aanvragen bij logitech :d
ik krijg ze binnen nu en 2 weken
Kom eens met een URL, ik kan ze niet vinden en heb 3 logitech optische muizen in gebruik, including MX-en en dual optical *D

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Hehe, ik dacht eerst dat je het over dit programma'tje had :P

Zijn glidepads hetzelfde als mouseskates?

[ Voor 3% gewijzigd door dawuss op 16-01-2003 21:43 . Reden: spaties... ]

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Zit net even naar mijn, inmiddels bijna antieke, logitech opticalwheelmouse te kijken, en die dopjes zijn toch wel behoorlijk gepolijst :o
Ach, dat mag best, na bijna 2 jaar intensief gebruik :P

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

ik heb een review over mouse skatez gevonden, ook voor de topic starter interesant denk ik.
Dit is de link: http://www.exhardware.com/reviews.php?Id=23&Page=1
Pagina: 1