Toon posts:

De Key, en waarom we hem pas over 3 jaar vinden !

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dat vraag ik me al een tijd af.

In theorie kan de allereerste gegraasde key de juiste al zijn, maar dat gebeurt nooit.

Waarom? Omdat ze waarschijnlijk op een bepaalde volgorde uitgedeeld worden, bv. gewoon van voren af aan.

Als dat zo is, is er gewoon voor gezorgt dat de juiste key ergens in de laatste 5% van de blokjes zit die ooit uitgedeeld worden.

Dat betekent dan weer dat het enige nuttige van het gegraas dat we doen is dat we onderling competities hebben en met AT en zo. Maar zinnig m.b.t. het vinden van de juiste key is het niet.

Da's mijn rant voor vandaag. Iemand anders hier nog comments op? Lucht je hart ..

Verwijderd

Wat lachen is is om ALLES wat een heel team ooit gegraasd heeft te sparen.

Bij de laatste paar procenten een super multi mega flush zodat iedereen dan pas van je bestaan hoort.
En als je dan de key al had. Bij 50% ofzo. Dan heb je iedereen wel zitten naaien.

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-05 16:52

hilgo

Clear your mind of can't.

Zou de hele meuk wel ongeloofwaardig maken als dat zou kloppen en bovendien, waarom nog dat kraken van de sleutel als ze de oplossing bij distributed.net al hebben ? Kunnen ze net zo goed die $10.000 meteen innen. Voor de inkomsten uit reclame hoeven ze het niet te doen, heb namelijk nog banner gezien (bhalve die van distributed.net zelf uiteraard...)
/me doet denken aan de film "conspiracy theory", hadden ze ook van die vage denkbeelden ;-)

Discogs

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:45
Nou volgens een een of andere statistische regel die Dnet ergens heeft uitgelegd zullen we de key zo rond de 40 tot 60 % vinden, dus 3 jaar zal het niet meer duren :)
We zitten nm over enkele dagen op de 25% !! (hopen dat #DPC die 25 % key kraakt :))

We spend our years as a tale that is told

• PoisonouZ
  • Laatst online: 04-05-2021
ik denk dat dnet zo snel mogelijk wil hebben dat de key word gevonden... zij kijgen v de opdrachtgever namelijk ook een mooi bedrag... dus hoe meer projecten ze kunnen doen hoe meer geld...

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Dutchman,

Morgen hebben we de 25 % gehaald, kijk maar eens naar de overall stats page van d.net

Verwijderd

het maakt mij niet uit wanneer de sleutel gevonden wordt, want als deze gekraakt is komt er weer een nieuwe.

en dus ook nieuwe stats!!!

en daar doen we het toch niet dan?

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:59

Flapmo

and back is gigi!

Ik weet niet of ik nog meedoe aan een volgend project dat zie ik dan wel weer als iedereen meedoet en er is weer een DPC team dan starten we goed denk ik dan doe ik misschien ook wel weer mee

Time will learn...... :)

mzzls

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Het eerste half jaar zijn er nog geen stats van een project. Kijk maar naar OGR. Hoewel het nu stil ligt, waren er geen stats voor.

die zouden pas na een half jaar komen.
Daarom denk ik dat ik pas weer halverwege mee doe.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
haha, ik denk het wel hoor dat er meteen stats komen, wat is anders de motivatie nog om te grazen ?, ze zijn heus niet gek !

Een 72 bits code is sowieso een beetej te overdreven, als je nagaat dat dat een mikljoen keer zoveel keys is als een 64 bits code, Pfff

• Brunniepoo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:57
er kunnen allang 512bit keys gekraakt worden, alleen niet met dit 'gebrekkige' programma'tje.

verder is opsparen tot je de key hebt nogal onmogelijk omdat je daar zelf niets van merkt
:)

ow en...2^72=2^64 * 2^8. is dus maar 256 keer zoveel als een 64-bit sleutel

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Rico: ga mar eens op de site van d.net lezen.

Ze zijn nu bezig om die client voor OGR te maken(die was kaduuk ja) en er werd een mede deling gedaan dat er voorlogig geen stats waren. ook als het project op nieuw begonnen is.
:(

helaas. maar ik kan het fout hebben ofkoors.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• PoisonouZ
  • Laatst online: 04-05-2021
dat komt omdat OGR ook niet het hoofd project is... rc5 is dat wel als die is afgelopen en bv rc5-?? komt zal daar denk ik wel stats voor komen...
Pagina: 1