De beste dag van je leven kan vandaag zijn
Flauw hoor!
Niks flauw. D'r is geen betere manier om erachter te komen of je het wat vindt door het gewoon te gaan doen. Ga naar flash.pagina.nl en ga zo veel mogelijk sites bekijken. Dan krijg je denk ik een goed beeld van de mogelijkheden.
Ik vraag me trouwens af waarom het moeilijk gaat worden in ASP? 
offtopic:
WTF: willem169 -> W169k???
Ik dacht al...Nieuwe Lite Mod?
WTF: willem169 -> W169k???
Ik dacht al...Nieuwe Lite Mod?
[ Voor 43% gewijzigd door BtM909 op 15-01-2003 10:29 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
als je nog geen flash met een serverside taal kent zal het uiteraard moeilijk wordenBtM909 schreef op 15 January 2003 @ 10:28:
Ik vraag me trouwens af waarom het moeilijk gaat worden in ASP?
daarom waarschijnlijk ook een wijze les van de 2*k`s
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
"Als je nog geen Flash met een serverside taal kent zal het moeilijk worden?"
Dat is geen logische zin.
tja gewoon standaard stappen nemen, deel het op in kleinere problemen.
1) maak eerst gewoon in flash een organogram, mbv actionscript
2) leer hoe flash kan praten naar serverside taaltjes ( of direct via flash remoting )
3) koppel 1 + 2 aan elkaar
4) klaar
wat heb je totnutoe geprobeerd?
1) maak eerst gewoon in flash een organogram, mbv actionscript
2) leer hoe flash kan praten naar serverside taaltjes ( of direct via flash remoting )
3) koppel 1 + 2 aan elkaar
4) klaar
wat heb je totnutoe geprobeerd?
"You're only as good, as what you did last week."
komt waarschijnlijk omdat ik nie kan uitleggenW169k schreef op 15 January 2003 @ 10:40:
* disjfa wil nog steeds klooien met php en flash alleen heeft nog steeds geen licencie voor flash op zn werk
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
ok ... dit is in iedergeval een steuntje in de rug!
Verwijderd
Deze mensen hebben een dergelijke tool gemaakt. Maar geloof me, dat zijn niet mensen die zich van te voren afvragen of het kan of niet.....
Overigens zou het ook heel goed met alleen asp/(d)HTML te doen zijn hoor....
Overigens zou het ook heel goed met alleen asp/(d)HTML te doen zijn hoor....
<offtopic>
wow, wat een vette site zeg
</offtopic>
nee maar zo moeilijk lijkt het me niet om organogrammen te maken met flash; maar eigenlijk is het waar ga het gewoon eens doen; (dynamisch organogrammen maken) en als je dat eenmaal kan koppel het door aan een server.
Hoe groot moeten die krengen precies worden (en is er geen api voor ASP om grafische shit te doen, ik zou met PHP voor GD gaan denk ik)
wow, wat een vette site zeg
</offtopic>
nee maar zo moeilijk lijkt het me niet om organogrammen te maken met flash; maar eigenlijk is het waar ga het gewoon eens doen; (dynamisch organogrammen maken) en als je dat eenmaal kan koppel het door aan een server.
Hoe groot moeten die krengen precies worden (en is er geen api voor ASP om grafische shit te doen, ik zou met PHP voor GD gaan denk ik)
Stoer; Marduq
Die site is echt top!
Weet hier niemand hoe de basis hiervan in elkaar zit?, misschien moet je eerst een gewoon met wat tekstbestanden het systeem proberen te maken en daarna in flash er een schil omheen bouwen?
Weet hier niemand hoe de basis hiervan in elkaar zit?, misschien moet je eerst een gewoon met wat tekstbestanden het systeem proberen te maken en daarna in flash er een schil omheen bouwen?
XangadiX schreef op 15 January 2003 @ 15:12:
goh...tis dus toch waar..RM-rf schreef op 12 January 2002 @ 11:23:
...dan bij dat stelletje "dat kan met PHP"-apen hier
"You're only as good, as what you did last week."
Pagina: 1