Ok even een kleine poll,
Het valt mij op dat mobo fabrikanten (ecs, en asus tenminste) maar weinig support geven dus daarom even een poll om te kijken wat derest denkt de beste of juiste de slechtste, zet er wel even duidelijke uitleg bij dus motiveer je antwoord (BELANGRIJK: het is niet de bedoeling fabrikanten de grond in te boren
zet er b.v ook wat positiefs bij. Het volgende:
bij mij op nr 1 ECS/Elitegroup:
-Je kan e-mails sturen maar krijgt nooit wat terug.
-Slechte overall service, b.v te weinig jumpers leveren bij het mobo
-het te lang laten afweten van bios updates.
-goed van ecs is goede kwaliteit spullen voor weinig
op twee toch asus:
-Ik een mobo had met boot problemen rare geluiden bij de opstart en als ie in stand-by ging geen hdd meer, kreeg hm terug hadden ze alleen het energie beheer uitgezet nou dat schiet op zeg.
-Maar ook wel hele goede kwaliteit en ook gewoon goede service kwa updates en zo
Het valt mij op dat mobo fabrikanten (ecs, en asus tenminste) maar weinig support geven dus daarom even een poll om te kijken wat derest denkt de beste of juiste de slechtste, zet er wel even duidelijke uitleg bij dus motiveer je antwoord (BELANGRIJK: het is niet de bedoeling fabrikanten de grond in te boren
bij mij op nr 1 ECS/Elitegroup:
-Je kan e-mails sturen maar krijgt nooit wat terug.
-Slechte overall service, b.v te weinig jumpers leveren bij het mobo
-het te lang laten afweten van bios updates.
-goed van ecs is goede kwaliteit spullen voor weinig
op twee toch asus:
-Ik een mobo had met boot problemen rare geluiden bij de opstart en als ie in stand-by ging geen hdd meer, kreeg hm terug hadden ze alleen het energie beheer uitgezet nou dat schiet op zeg.
-Maar ook wel hele goede kwaliteit en ook gewoon goede service kwa updates en zo