Juist! Strijd om de eerste plaats moeten we hebben, da's goed voor de inhaalstats, hoewel er nog 1 teampje de onfrisse bedoeling heeft ons in te gaan halen.. Wie heeft er een stokje? Help mee tegen Tuberculose: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
Tering jantje, die russen gaan echt moeilijk hard 
Mwah, zal maar weer es proberen wat comps te assimileren...

Mwah, zal maar weer es proberen wat comps te assimileren...
* Mobster overhandigt Blistimo het stokje.
Doe er voorzichtig mee, want ik heb hem nog nodig bij DFolding
bepaalde_iemanden, gefeliciteerd met die mooie nummer 1 notering
Doe er voorzichtig mee, want ik heb hem nog nodig bij DFolding
bepaalde_iemanden, gefeliciteerd met die mooie nummer 1 notering
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Gisteren heb ik dit al gepost in de RC5-72 DPCH, maar ben de TSC vergeten.
Mededeling van de teamleiding van de NoizyCows:
Vandaag is ons te ore gekomen dat de broer van een teamlid van ons is overleden.
Dit heeft een dusdanige impact gemaakt op ons team dat de teamleiding hierop besloten heeft 2 dagen van rouw aan te kondigen.
Dit zal concreet inhouden dat wij 2 dagen eigenlijk minimaal in de stats te zien zullen zijn.
Donderdag zullen wij weer flushen.
Wij hopen op jullie respect voor ons besluit.
Namens de teamleiding en de rest van het team NoizyCows,
Wessie
Vandaag is ons te ore gekomen dat de broer van een teamlid van ons is overleden.
Dit heeft een dusdanige impact gemaakt op ons team dat de teamleiding hierop besloten heeft 2 dagen van rouw aan te kondigen.
Dit zal concreet inhouden dat wij 2 dagen eigenlijk minimaal in de stats te zien zullen zijn.
Wessie
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Verwijderd
Alle sterkte toegewenst van Team TigZ.Wessie schreef op 15 January 2003 @ 12:04:
Gisteren heb ik dit al gepost in de RC5-72 DPCH, maar ben de TSC vergeten.
Wessie
Verwijderd
veel sterkte toegewenst
en btw.....iemand mijn mooie flush opgemerkt??

en Blistimo? niet mij slaan hoor
en btw.....iemand mijn mooie flush opgemerkt??

en Blistimo? niet mij slaan hoor
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2003 13:19 ]
Pagina: 1