Toon posts:

Ratpadz werkt niet met dual optical Logitech

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een combinatie van een Ratpadz mousemat en een dual optical Logitech muis dat niet samen wil werken.

De muis skipt namelijk regelmatig op de pad, en als de licht op stand-by mode is en ik beweegt de muis op de pad, reageert de muis niet. Ik moet em dan oppakken en op de bureau bewegen.

Dit is vreemd want de Ratpadz hoort gewoon met alle muizen te werken, althans dat staat op hun website.

Kan iemand mij uitlegen wat de probleem is en hoe ik het eventueel kan oplossen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 09:42:
Ik heb hier een combinatie van een Ratpadz mousemat en een dual optical Logitech muis dat niet samen wil werken.

De muis skipt namelijk regelmatig op de pad, en als de licht op stand-by mode is en ik beweegt de muis op de pad, reageert de muis niet. Ik moet em dan oppakken en op de bureau bewegen.

Dit is vreemd want de Ratpadz hoort gewoon met alle muizen te werken, althans dat staat op hun website.

Kan iemand mij uitlegen wat de probleem is en hoe ik het eventueel kan oplossen?
Heb je al geken op de site of ie optical muizen ondersteunt?
Het kan zjn dat de sensor het gewoon niet zo goed doen daarop

Verwijderd

Topicstarter
Met een MX700 en MX300 werkt het prima, en ook met Microsoft opticals...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 09:53:
Met een MX700 en MX300 werkt het prima, en ook met Microsoft opticals...
Nou ik denk niet dat het iets is wat valt op te lossen het is gewoon zo denk ik dus helaas :'(

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik ken die ratpadz totaal niet, heb dus maar ff op de website gekeken. Ik neem nu aan dat het iets van een touchpad oid is. In dat geval ga ik er ongeveer vanuit dat dat ding het midden van het muisballetje pakt als voelpunt om de posititie te bepalen. Dat heeft een optische muis niet...zou me dan ook niks verbazen als dat de reden is dat e.e.a. niet werkt

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

The_Eagle schreef op 15 January 2003 @ 10:24:
Ik ken die ratpadz totaal niet, heb dus maar ff op de website gekeken. Ik neem nu aan dat het iets van een touchpad oid is. In dat geval ga ik er ongeveer vanuit dat dat ding het midden van het muisballetje pakt als voelpunt om de posititie te bepalen. Dat heeft een optische muis niet...zou me dan ook niks verbazen als dat de reden is dat e.e.a. niet werkt
een ratpadz is een muismat. alleen een die speciaal voor gamers is gemaakt, net zoals de everglide muismatten :)

• Carnivorous1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-01-2025
Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 09:42:

Hmmm vreemd. Ik heb hier exact dezelfde combinatie en hij werkt perfect. Ook mijn MS Intellimouse Explorer 2.0 werkt er perfect op... misschien is er dan toch iets anders aan de hand met je muis? Sluit hem eens op usb aan als je hem nu op ps/2 hebt? wie weet helpt het?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

ff een klein detail, maar heb je gekeken of die sensoren niet gewoon een beetje vuil zijn.. je weet nooit. :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
ik heb usb en ps2 beide geprobeert, maar dat hielp niet.

Verder is de sensor niet vies van wat ik kan zien.

:? ;(

Verwijderd

werkt de muis op een andere muismat wel goed eigelijk ? misschien kun je de muis eens op een ander oppervlak proberen om zeker te weten dat het niet aan de muis ligt.

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:07
is het een witte ? zo ja is dat het probleem leg je optiche muis maar eens op een vel papier (wit natuurlijk) en zie hetzelfde prop ;)

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
Haal een MX300/500 met Icemat Black :) ik heb ook een Dual optical op mijn icemat geprobeerd. zelfde probleem.
Pagina: 1