• TheTec
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-02 15:12
Hallo mensen,

Ik heb een probleem... Mijn Sony Clié liep gisteravond vast, dat gebeurd wel eens, maar na een reset en enig geklooi omdat de brightness altijd verdwijnt na een harde reset, wilde mijn PDA niet meer opstarten... Ik krijg nu alleen het 'Palm Powered'-logo al knipperend in beeld en verder reageert ie nergens meer op... behalve op de reset-knop en op de power-knop...als ik op de power-knop druk krijg ik de vraag of ik alle data wil wissen door op 'up' te klikken...

Het zou mij niet verbazen dat ik in de worsteling om mijn apparaat na de eerste reset weer te kunnen zien (ik zat in een nogal donkere ruimte), per ongeluk alle data heb gewist...Maargoed, dat geeft niet, want ik heb hem nog niet zo lang, dus zo veel bijzonders stond er niet in (behalve mijn highscores voor Bejweled ;), maar mocht dat knipperende logo inderdaad aangeven dattie leeg is...weet iemand mij dan te vertellen hoe ik hem kan her-installeren?!

Alvast zeer bedankt voor de hulp!

Verwijderd

al eens geprobeerd om daadwerkelijk om op up te drukken. Wanneer hij dit aangeeft betekent het namelijk dat hij een hard-reset wil doen ( dus de up knop ) dit is waarschijnlijk de oplossing voor je probleem. Wel ben je al je data ( en dus je high score ;) kwijt.

• TheTec
ehm...nee |:(
Ik dacht dat het nog te redden was zeg maar zonder dat ik al mijn data zou kwijtraken... Ik ga het eens proberen...

Aah ja, dat is de oplossing...irritant zeg ;)

Bedankt in elk geval!!

• TheTec
Wat ik overigens wel vaag vind, is dat ik al eens eerder via dat knopje achterop gereset heb en daarbij bleef mijn data gewoon beschikbaar... Enig idee hoe dat kan?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:47

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

TheTec schreef op 15 January 2003 @ 13:23:
Wat ik overigens wel vaag vind, is dat ik al eens eerder via dat knopje achterop gereset heb en daarbij bleef mijn data gewoon beschikbaar... Enig idee hoe dat kan?
soft reset -> opnieuw opstarten zonder dat data verloren gaat
hard reset -> opnieuw opstarten met de fabrieksinstellingen (alles wissen)

je wilde dus een soft reset doen, maar hebt per ongeluk een hard reset gedaan waardoor hij alle data ging wissen...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Dat je data weg is maakt niets uit. Als je hem syncroniseerd met je pc komst alles (ook je instellingen) weer terug. Super handig is dag

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gewoon een hard-reset doen dus....
Pagina: 1