Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[EL] Iemand al gelukt om losse TS folie te kopen ?

Pagina: 1
Acties:

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Topicstarter
Her en der op het topic zie je het voorbij komen, zelf touchscreens maken.

Je moet er losse TS folie voor hebben, die je bijvoorbeeld bij BV de naamplaat zou kunnen bestellen.. Nu wil die niet erg goed reageren om mijn mailtjes ,totaal niet dus. wat ik ook zoek, ik vind het nergens.

Is het iemand al gelukt om losse TS folie te kopen voor een fatsoenlijke prijs ??

IP Rocks

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 00:42

EMP

Krulloos!

TS folie, dat is idd wel vet voor dit soort mods:
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/kenvh/lapmod/finished1.jpg

Ik heb een maad of 3 geleden naar dat soort folie gezoch, maar heb niet echt iets nuttigs kunnen vinden... (meestal onbetaalbaar)

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Verwijderd

Het lijkt me niet dat zoiets gaat werken. Misschien kun je wel specifieke (afgemonteerde) matten krijgen maar alleen de folie.... Dan moet je zelf dingen afmonteren... in ieder geval Suc6

• redguy
  • Niet online

redguy

Topicstarter
dan kan gemakkelijk, heeft zelfs een projectje in de elektuur gestaan daarvoor, gewoon een stukje folie met 4 draadjes er aan, simpel zat.. alleen waar haal je zoiets...

Daarna is het slecht een kwestie van een interfaceje er aan knopen en gaan..

IP Rocks

Verwijderd

redguy schreef op 15 januari 2003 @ 09:27:
Her en der op het topic zie je het voorbij komen, zelf touchscreens maken.

Je moet er losse TS folie voor hebben, die je bijvoorbeeld bij BV de naamplaat zou kunnen bestellen.. Nu wil die niet erg goed reageren om mijn mailtjes ,totaal niet dus. wat ik ook zoek, ik vind het nergens.

Is het iemand al gelukt om losse TS folie te kopen voor een fatsoenlijke prijs ??
Nope.... helaas nog niet :'(

Die naamplaat gasten trouwens idd niet echt spraakzaam.... misschien zitten ze teveel met TS te spelen en hebben geen tijd meer om met hun toetsenbordjes te gebruiken....

• redguy
  • Niet online

redguy

Topicstarter
tot mijn verbazing werd ik na het sturen van een mailtje vanmorgen binnen 2 uur gebelt door ze, ik ben benieuwd..

IP Rocks

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 00:28

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

laat me weten wat de uitkomst is, want ik ben ook wel zeer geinterresseerd in zo'n project :-d

T60P Widescreen

Pagina: 1