LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Compaq ATI Fire GL8800 128MB € 760,-
Radeon 9500 rebuild to radeon 9700
edit: ik verwacht dat ook hier een software-patch zal verschijnen. Als je benchmarks zoekt, moet je op de rage3d/guru3d forums zoeken.
[ Voor 40% gewijzigd door T.T. op 15-01-2003 09:39 ]
Ik wil inderdaad dan ook wel weten of er nog een prestatie verschil is in spellen. Als het nu niet veel scheelt ga ik er serieus over nadenken... Zit de laatste tijd erg veel in Maya...
Nee hoor, dit gaat ten eerste over een 9700Pro mod en geen 9500 mod en ten tweede maak je er geen 9700 van maar een FireGL X1...T.T. schreef op 15 januari 2003 @ 09:38:
Je kunt hiervoor beter dit topic gebruiken:
Radeon 9500 rebuild to radeon 9700
Ah, nu zie ik het, in dat topic hadden ze het er ook over...
[ Voor 61% gewijzigd door KneoK op 15-01-2003 09:45 ]
The devil is in the details.
Komt door geoptimaliseerde drivers voor de FireGL X1 denk ik... Tenminste, dat was voor de NVidia kaartje die naar een Quadro omgetoverd waren wel in ieder geval...MaRc0 schreef op 15 January 2003 @ 09:47:
Wordt ie zo dan niet ongeloofelijk heet? Want aan die benchmarks te zien wordt ie 3/4 keer zo snel. En het lijkt me ook niet erg geloofwaardig, want waarom zou de kaart het wel aan kunnen en die niet in een snellere variant verkocht worden in de winkel?
Die drivers zijn dus gewoon flink geoptimaliseerd voor proffesionele CAD software enzo.
In spellen zal het verschil miniem zijn in het positiefste geval, maar ik vermoed een klein verlies...
Jah daar heb ik een temp meter voor op zitten en een veel dikkere cooler. Ik kan wel zeggen dat de FireGL X1 op 280 mhz core draait dus.....MaRc0 schreef op 15 January 2003 @ 09:47:
Wordt ie zo dan niet ongeloofelijk heet? Want aan die benchmarks te zien wordt ie 3/4 keer zo snel. En het lijkt me ook niet erg geloofwaardig, want waarom zou de kaart het wel aan kunnen en die niet in een snellere variant verkocht worden in de winkel?
En hij moet wel in dit topic want het is geen 9500 > 9700 maar 9700 > FireGL X1
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
[DOC] -> [VB]
Verwijderd
Hier kun je indien gewenst ditzelfde even opnieuw posten, dank je wel voor de medewerking
Dit topic is gesloten.
![]()